Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:14:09 GMT

هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشین‌های یهودی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۲۰۸۹

هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشین‌های یهودی

ده ها تن از شهرک نشینان یهودی با حمایت نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شدند و با شعارهای یهودی موجب هتک حرمت این مکان شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، ده ها تن از شهرک نشینان یهودی با حمایت نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شدند و با شعارهای یهودی موجب هتک حرمت این مکان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس بیانیه وزارت اوقاف اسلامی در بیت المقدس القدس ، که توسط مرکز اطلاعات فلسطین انجام شده است ، 121 شهرک نشین اسرائیلی صبح یکشنبه با تلاش برای انجام آیین های یهودی وارد مسجدالاقصی شدند.

 

در این گزارش آمده است که 62 تن از یهودیان افراطی در حیاط مسجد مراسم خود را انجام دادند.

در این بیانیه آمده است که نیروهای اسرائیلی مستقر در دروازه الاقصی محدودیت هایی را برای دسترسی به نمازگزاران فلسطینی به مسجد وضع کردند.

 

براساس توافق نامه ای که بین رژیم صهیونیستی و دولت اردن در سال 1967 منعقد شد، ورود غیر مسلمانان به این محل ممنوع است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته نیروی انتظامی زائران اربعین حسینی کانون های مساجد استان همدان اردبیل شهرک نشینان صهیونیست شهرک نشینان یهودی مسجدالاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند

صدها شهرک‌نشین صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر در دومین روز از ایام عید یهودی «پسح» به مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش مشرق، اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی اعلام کرد شهرک‌نشینان صبح امروز چهارشنبه در گروه‌های ۳۵ نفره وارد این مسجد شدند و با حفاظت پلیس گشت‌های تحریک‌آمیزی در صحن‌های مسجد زدند.

براساس گزارش الجزیره، این نهاد تعداد شهرک‌نشینانی را که در دومین روز از ایام عید یهودی «پسح» به مسجدالاقصی یورش بردند، ۴۵۰ نفر اعلام کرد.

تعدادی از شهرک‌نشینان پیش از خروج از مسجدالاقصی، آیین تلمودی را به جای آوردند.

همزمان با یورش شهرک‌نشینان، نیروهای اشغالگر محدودیت‌هایی برای حضور فلسطینی‌ها در ورودی‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی اعمال کردند.

این در حالی است که مقامات صهیونیست مسجد ابراهیمی در مرکز شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی را به روی نمازگزاران مسلمان بستند و به مدت ۲ روز در آن را به روی شهرک نشینان باز کردند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

مسجد ابراهیمی در شهرک قدیم در الخلیل واقع شده است که تحت کنترل رژیم صهیونیستی قرار دارد و حدود ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیستی در آن ساکن هستند و توسط ۱۵۰۰ نظامی صهیونیستی حفاظت می‌شوند.

قدس با حضور بیش از ۳۰۰۰ نیروی پلیس رژیم صهیونیستی به یک پادگان تبدیل شده است. نیروهای اشغالگر در خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به شهرک قدیم و مسجدالاقصی ایست بازرسی ایجاد کرده و فلسطینی‌ها را بازرسی می‌کنند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست