Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:06:37 GMT

فعالیت ۱۰ سازمان مردم نهاد در بروجن

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۲۱۶۹

فعالیت ۱۰ سازمان مردم نهاد در بروجن

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فاطمه رئیسی کارشناس امور جوانان بروجن گفت: ۱۰ سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعالیت دارد.

او افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی از فعالیت‌های شاخص سازمان‌های مردم نهاد است.

رئیسی اضافه کرد: گردشگری، کسب مهارت زندگی بانوان، کمک به مناطق آسیب دیده و محروم و اوقات فراغت از دیگر فعالیت سمن‌های شهرستان بروجن به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از ابتدای امسال پنج نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوعات ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت، هفته جوان و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است ادامه داد: تا پایان امسال سه نشست دیگر نیز تشکیل شود.

رئیسی گفت: طی شش ماهه نخست امسال، چهار کمیته تخصصی اشتغال، اوقات فراغت و آسیب‌های اجتماعی و پیگیری مصوبات، برگزار شده است.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

فعالیت ۱۰ سازمان مردم نهاد در بروجن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بروجن چهارراه اقتصادی دسترسی استان‌های مرکزی به جنوب ایران است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فتاح کرمی در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت فرآورده‌های لبنی صباح از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان بروجن تأکید کرد: شهرستان بروجن چهارراه اقتصادی دسترسی استان‌های مرکزی به جنوب ایران است.

وی شهرستان بروجن را دارای ظرفیت‌های قابل‌توجه در بخش دامپروری دانست و افزود: مسئولان این شهرستان آمادگی هرگونه همراهی و هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری صنایع تولیدی و تبدیلی مرتبط با دامپروری را دارند.

کرمی تصریح کرد: در دولت سیزدهم توجه جدی به جذب سرمایه‌گذاران توانمند بخش‌های مختلف دولتی، نیمه‌دولتی و خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اقتصادی شده است.
وی یادآور شد: به‌همین منظور مسئولان شهرستان بروجن جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با هدف رونق سرمایه‌گذاری در این شهرستان را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار داده‌ است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895384

دیگر خبرها

  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • مردم خواهان نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • شهرستان بروجن چهارراه اقتصادی دسترسی استان‌های مرکزی به جنوب ایران است
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • پیش‌بینی اجرای ۳۵ طرح آماری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در آذربایجان شرقی
  • پدر شهید غلامرضا حبیبی آسمانی شد
  • مدیریت شهری ارتباط و تعاملات خود را با سازمان‌های مردم‌نهاد گسترش دهد
  • همایش هم اندیشی طوایف بهمئی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی