Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در مراسم آغاز عملیات اجرایی سازه آبخیزداری روستای حاجی آباد مود به نیابت از ۱۰۰سازه آبخیزداری استان، گفت: با اجرای این پروژه ها ۹۱ روستا با ۲۰ هزار خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

علیرضا نصرآبادی حجم آبگیر این پروژه ها را بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب اعلام کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ها ۲۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اجرای این پروژه ها به طور مستقیم بر میزان آبدهی ۱۳۰ منبع آبی تاقیر مستقیم خواهد گذاشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان داشت: فاز نخست این پروژه ها امروز آغاز و تا دهه فجر نیز به بهره‌برداری می رسد.

نصرآبادی گفت: فاز دوم این پروژه ها نیز از دهه فجر با پیش بینی اعتبار ۳۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

کد خبر 4739119

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیرجند منابع طبیعی خراسان جنوبی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد آتش نشانی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در جاده‌های خراسان جنوبی

قناعت استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات هلال احمر در شهر خضری دشت بیاض گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا هشتم فروردین بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در جاده‌های مواصلاتی استان داشته ایم که نشان می‌دهد خراسان جنوبی با توجه به موقعیت جغرافیای خاصی که دارد محل عبور و اسکان موقت مسافران نوروزی است.

او با اشاره به اینکه این آمار نشان می‌دهد ما در حوزه خدمات دهی به مسافران نوروزی در استان باید برنامه ریزی خاص و ویژه‌ای را در دستور کار قرار دهیم، افزود: جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستان‌ها از جمله قاین به صورت مرتب برگزار می‌شود و کمیته‌های دوازده‌گانه آن فعال است. 

قناعت اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات نوروزی به نحو احسن و شایسته پای کار هستند و به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

اسکان بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی در شهرستان نهبندان

استاندار خراسان جنوبی در ادامه از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه مجموعه‌هایی که در خط مقدم خدمات‌دهی به مسافران نوروزی هستند تقدیر کرد و ادامه داد: همین روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی را در موج دوم سفر‌ها که در پیش است، ادامه خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم میزبانی خوب و شایسته‌ای از هموطنان داشته باشیم.

او از کاهش تصادفات فوتی و جرحی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و بیان کرد: خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی رتبه اول و در کاهش تصادفات فوتی رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در جاده‌های خراسان جنوبی
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • آبگیری تعداد زیادی از پروژه های اجرا شده آبخیزداری در حوزه های آبخیزدر سطح استان سمنان
  • اجرای بیش از ۲ میلیون نتر مکعب عملیات مکانیکی آبخیزداری در استان
  • اجرای ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب عملیات مکانیکی آبخیزداری در استان
  • آبگیری ۵۰ درصد از سازه‌های آبخیزداری منابع‌طبیعی استان
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری استان در بارش‌های اخیر
  • حال خوب سازه‌های آبخیزداری استان بوشهر