Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  در دومین روز از دور برگشت مرحله نخست گروهی لیگ برتر فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور که به میزبانی قم برگزار می‌شود، یک مسابقه برگزار شد و طی آن نماینده فوتسال قم با شکست برابر حریف اصفهانی در وضعیتی نامناسب در راه صعود به مرحله نهایی قرار گرفت.

تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و گیتی پسند اصفهان یکشنبه شب در سالن شهید حیدریان قم در حالی برابر هم به میدان رفتند که سوهان محمد سیما پس از شکست سنگین در بازی رفت در اصفهان به دنبال جبران این شکست بود اما در نهایت ۳ بر ۲ بازنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به رقابت نزدیک تیم سوهان محمد سیما با تیم اهورای بهبهان برای صعود به مرحله نهایی، کسب امتیاز از این بازی برای سوهان سیما اهمیت فراوانی داشت اما شکست ناامید کننده این تیم سبب شد کار صعود نماینده قم به مرحله دوم گروه بخورد.

اکنون تیم گیتی پسند در صدر جدول این گروه ۴ تیمی دست نیافتنی است و سوهان محمد سیما برای صعود باید منتظر نتایج تیم اهورای بهبهان باشد زیرا اهورا ۲ بازی کمتر از تیم سوهان محمد سیما انجام داده و ۲ امتیاز نیز کمتر دارد.

اهورا و سوهان محمد سیما آخرین دیدار این مرحله را برابر هم برگزار می‌کنند و این بازی، آخرین امید نماینده قم است که با پیروزی بر حریف بهبهانی راهی مرحله نهایی شود اما اگر تیم اهورای بهبهان هر ۲ بازی خود پیش از رویارویی با تیم محمد سیما را ببرد در آن صورت صعودش قطعی شده و دیدار برابر نماینده قم برای این تیم جنبه تشریفاتی پیدا می‌کند. کد خبر 4739095

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ فوتسال قم اخبار ورزشی قم اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد آتش نشانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان

به گزارش "ورزش‌سه"، دو بازی گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به صورت همزمان میان ایران و کویت و افغانستان و بحرین آغاز شد. جایی که بحرین با توجه به دو شکست پیاپی برابر کویت و ایران شانس صعود را از دست داده بود، اما کویت با توجه پیروزی برابر بحرین و تساوی برابر افغانستان 4 امتیازی بود. در سوی دیگر افغانستان با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی خود، با یک امتیاز به مصاف سوم دور گروهی رسیده بود و امیدوار بود با شکست بحرین که امیدی برای صعود نداشت، بتواند به مرحله بعدی صعود کند.
البته افغانستانی‌ها برای صعود حتی در صورت پیروزی برابر بحرین به کمک ایران نیاز داشتند و برای رقم خوردن این صعود تاریخی برای کشور همسایه شاگردان شمسایی باید کویت را از پیش رو برمی‌داشتند.

پیش از برگزاری آخرین بازی مرحله گروهی این گمانه‌زنی در میان علاقمندان به فوتسال در افغانستان ایجاد شده بود که شاید ایران با توجه به قطعی شدن صعودش، خیلی بازی برابر کویت را جدی نگیرد و مسیر مرحله حذفی را مطابق انتظارش به شکلی ساده‌تر انتخاب کند.
با این حال شمسایی و شاگردانش با قدرت و جدیت بیشتری نسبت به بازی اول گام به دیدار سوم گذاشتند و کویت را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشتند. در بازی همزمان هم شاگردان مجید مرتضایی سرمربی ایرانی افغانستان موفق شدند با رقم زدن یک پیروزی دشوار و نفس‌گیر که با نتیجه 3 بر 2 رقم خورد، گام اصلی را برای صعود تاریخی خودشان بردارند.
این اولین حضور افغانستان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود که با اولین صعود آنها به مرحله گروهی هم همراه شده است.
گفتنی است علاوه بر مجید مرتضایی سرمربی افغانستان که ایرانی است، بسیاری از بازیکنان تیم ملی این کشور در لیگ برتر فوتسال ایران به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار