Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد با حضور رئیس کل دادگستری استان البرز برگزار شد. تاریخ انتشار: 09:30 - 15 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۱۲۴

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با حضور حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این آیین که امام جمعه اشتهارد، فرماندار و مسئولان شهرستانی و جمعی از خانواده معظم شهدا حضور داشتند از زحمات محمدرضا حق شناس تقدیر و احمد نوروزی که پیش از این ریاست شعبه ۱۱۷ کیفری دو کرج را بر عهده داشت به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد معرفی شد.

محمدرضا حق شناس مرداد ۱۳۹۴ به عنوان دادستان اشتهارد معرفی شده بود با پایان دوران خدمت خود امروز بازنشسته شد.   بیشتر بخوانید:   رئیس حوزه قضایی بخش‌ مرزن آباد و دادستان چالوس معارفه شدند   مراسم معارفه دادستان بابلسر برگزار شد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی دادستان اشتهارد کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز