Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی و در راستای اجرای طرح «دست‌های مهربانی» ۴۰۰ بسته سبد کالایی بین نیازمندان استان همدان توزیع شد.

حجت الاسلام «حاجی رضا زین العابدینی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح دست‌های مهربانی یکی از زیباترین طرح‌ها و برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به‌شمار می‌رود که با هدف اجرای امینانه نیات واقفین و کمک به نیازمندان در استان همدان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: سبد کالا شامل برنج، روغن، ماکارانی، رب، تن ماهی ، حبوبات و قند و شکر است که برای یک ماه خانواده 5 نفره کفایت می کند.

 

وی با بیان اینکه ارزش هر کدام از سبد کالاها 200 هزار تومان است، اظهار داشت: اهدای 400 بسته حمایتی سبد کالایی بین نیازمندان در قالب طرح دست‌های مهربانی در جوار آستان مقدس امامزادگان اجرا شد.

 

وی با اشاره به اینکه  در طرح دست‌های مهربانی عوائد این موقوفات در قالب سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، گفت: این سبدها شامل کمک به ایتام، مستمندان، فقرا و مساکین، خانواده‌های بی سرپرست است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بابیان اینکه خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در این طرح، بیشتر مورد توجه هستند، افزود: تلاش شده در این طرح، نیازمندان واقعی شناسایی و در حد درآمدهای موقوفاتی که در این زمینه وجود دارد، به آن‌ها کمک شود.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد موکب اربعین هفته نیروی انتظامی استان همدان توزیع سبد کالا کمک به نیازمندان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی مهری و مهربانی دو روی سکه ما با زمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ امروز جمعی از دوستداران طبیعت در اقدامی نمادین و به صورت خودجوش پارک جنگلی چغاسبز را از پسماند‌ها و آلودگی‌های محیط زیستی پاکسازی کردند.

این برنامه فرهنگی امروز با شرکت ۲۰۰ نفر از مردم و مسئولان انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • بی مهری و مهربانی دو روی سکه ما با زمین
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان