Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خالدی در گفت و گو خبرنگار مهر اظهار داشت: تجمع روز شنبه مردم شهرستان لردگان قانونی نبود و به دنبال مطالبه مردم از مسیر قانونی هستیم.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه هفته گذشته با مردم روستای چنار محمودی، افزود: در این دیدار قرار شد تا از هیئت رئیسه مجلس دستوری مبنی تهیه گزارشی از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص کنکاش و کشف دلایل و عوامل معضل بوجود آمده در روستای چنارمحمودی و نیز تخلفات و سوء مدیریت های صورت گرفته تهیه و برای تصمیم گیری آتی به صحن مجلس ارائه شود که با همکاری نمایندگان مجلس این دستور گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی با تاکید بر اینکه تلاش می شود تشخیص و درمان بیماری، بیماران رایگان باشد، تصریح کرد: این موارد را به نمایندگی از مردم روستای چنار محمودی دنبال می کنم و هر گونه تجمع و اعتراض به این شکل قانونی و پذیرفتنی نیست و موضوع را دشوارتر می کند.

وی بیان کرد: بسیاری افرادی که روز شنبه میان مردم حضور یافتند و موجب آسیب شدند از خارج شهرستان لردگان بودند که قطعا این همه آسیب زدن خارج از حیطه مردم شریف شهرستان لردگان است که در گزارشات دقیق در آینده این امر مشخص خواهد شد که این موارد توسط دشمن برای آسیب زدن به نظام برنامه ریزی شده بود و کاری پسندیده نبود.

خالدی اظهار داشت: اصرار این است که رئیس جمهور تیمی از دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به چنار محمودی بفرستد و موضوع بررسی شده تا علل مشخص شود و مقصران اصلی محاکمه شوند.

نماینده مردم شهرسان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امید است در این اتفاقات رخ داده، مصیبت و گرفتاری مردم روستا که اکنون بیمار هستند، گم نشود.

وی بیان کرد: اکنون شهرستان لردگان آرام است و باید به سمت یک شیوه تخصصی در حوزه بهداشت برای حل موضوع رفت.

کد خبر 4738988

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد مجلس شورای اسلامی لردگان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد آتش نشانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷ همت به طرح دارویار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت سلمان اسحاقی در تشریح نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: تامین دارو، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از موضوعات مهمی است که در اولویت کمیسیون بهداشت مجلس قرار دارد و برای تحقق این مهم باید هماهنگی هایی میان متولیان یعنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با محوریت سازمان غذا و دارو، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه انجام شود و این مساله مهم دراین نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اسحاقی افزود: بحث معیشت کادر درمان، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی و استفاده از ظرفیت این نیروها و تعرفه گذاری پرستاری از جمله مسائل و موضوعات مطرح شده توسط اعضای کمیسیون بود .همچنین استفاده از ظرفیت برنامه هفتم و بودجه 1403 در پیشبرد اهداف نظام سلامت مورد بررسی قرار گرفت .

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توجه به مشکلات حوزه سلامت توسط کمیسیون بهداشت به گونه‌ای است که در پی نشست کمیسیون بهداشت با مسئولان وزارت بهداشت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، ۷ همت بابت پرداخت مطالبات ذی نفعان اصلی یعنی داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش اختصاص یافت که اتفاق مثبتی در زمینه تامین دارو ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه