Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «ابراهیم ایرج زاد» کارگردان جوان سینما بعد از فیلم موفق «تابستان داغ» امسال با اثری جدید راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.  تاریخ انتشار: 09:44 - 15 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۲۴۷

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «ابراهیم ایرج زاد» کارگردان جوان سینما بعد از فیلم موفق «تابستان داغ» امسال با اثری جدید راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم «تابستان داغ» نخستین ساخته ابراهیم ایرج زاد است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در چندین شاخه نامزد دریافت جایزه شد و توانست جوایزی را به دست آورد.

ابراهیم ایرج زاد تیر ماه ساری جاری از ساخت دومین ساخته سینمایی خود با نام «عنکبوت» خبر داد، در همان ابتدا به امر حضور «محسن تنابنده» در این فیلم از حضور یکی از شانس های اصلی جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هشتم خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی “عنکبوت” با اعلام مقطعیت حضور تنابنده اعلام کرد که وی در این فیلم در نقش قاتل عنکبوتی ایفای نقش خواهد کرد.

تنابنده امسال علاوه بر حضور در فیلم سینمایی عنکبوت در فیلم سینمایی سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور نقش اول مرد را ایفا می کند، ایفای نقش در این دو فیلم جدی که هر دو در ژانر جدی و اجتماعی ساخته می شوند محسن تنابنده را به عنوان یکی از شانس های اصلی جشنواره فیلم فجر معرفی می کند. 

«عنکبوت» یک فیلم پر پرسوناژ است و فیلمی که تاکنون حضور ساره بیات نیز در این فیلم قطعی شده است. این فیلم شهریور ماه امسال فیلمبرداری را آغاز کرد و قرار است نخستین نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشد.

فیلمنامه عنکبوت توسط اکتای براهنی انجام شده و تهیه کنندگی آن را جواد نوروزبیگی بر عهده خواهد داشت، فیلم‌سینمایی «عنکبوت» روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت این اثر نوعی آسیب شناسی و نقد نگاه تند است.

علاوه بر محسن تنابنده و ساره بیات، شیرین یزدان بخش، فرید سجادی حسینی، ماهور الوند، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی، گلنوش قهرمانی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابراهیم ایرج زاد اخبار سینما سینمای ایران تابستان داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899594

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • این خبرها را از دست ندهید
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر