Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در خصوص قیمت بلیط اتوبوس از همدان به سمت مهران اظهار داشت: نرخ بلیط اتوبوس‌های ۴۴، ۳۲ و ۲۵ نفره به مقصد پایانه برکت مهران به ترتیب ۶۵ هزار تومان، ۸۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان است که هیچ گونه افزایش قیمتی نسبت به پارسال نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر اینکه قیمت اتوبوس‌ها بالا نیست، افزود: اینکه به نظر قیمت‌ها بالاست به این علت است که اتوبوسی که زائران را به مرز مهران می‌رساند، ناچار باید خالی بازگردد.

پناهنده با بیان اینکه زائران نگرانی تهیه بلیط اتوبوس برای رفتن به سمت مرز مهران را نداشته باشند، گفت: با توجه به تقاضای زائران به شکل روزانه اتوبوس به تعداد کافی برای اعزام زائران به مرز مهران در پایانه انقلاب همدان وجود دارد و در این خصوص هیچگونه نگرانی برای تأمین اتوبوس وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه برای اربعین امسالۀ همدان به عنوان «هاب» پنج استان قم، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و شمالی تعیین شده است که استان‌های سمنان، قزوین و تهران نیز برای سفر به مرز مهران به ناچار باید از استان همدان گذر کنند، یادآور شد:: ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از مرز مهران به استان همدان در پایانه موقت مریانج تدارک دیده شده است.

مصطفی پناهنده ادامه داد: برای پنج استانی که تعیین شده تا از همدان به شهر‌های خود اعزام شوند، مسافران در پایانه موقت مریانج از اتوبوس پیاده شده و نسبت به انتخاب سفر دوم خود اقدام کنند که امیدواریم با همکاری زائران بتوانیم در کمترین زمان ممکن مرحله دوم سفر زوار را فراهم کنیم.

انتهای پیام / د 

قیمت بلیط اتوبوس گران نمی شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟