Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل باقری منش روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: این سازمان در مواجهه با بخش خصوصی به دنبال رقابت و بردوباخت نیست،‌ بلکه می‌خواهد از ظرفیت‌های آن برای توسعه ترافیک پستی استان استفاده کند که این موضوع درنهایت موجب رونق یافتن کسب‌وکار بخش خصوصی می‌شود.

وی بیان کرد: بخش خصوصی می‌تواند به‌عنوان همکار دولت در افزایش حجم ترافیک پستی مؤثر باشد و در این زمینه اداره کل پست استان قم آماده هرگونه همکاری با مجموعه‌های خصوصی فعال در عرصه حمل‌ونقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر بخش خصوصی فعالیت خود را با نظارت پست انجام دهد، اعتماد مردم بدان افزایش می‌یابد و این مساله افزایش درآمد فعالان این حوزه را در پی دارد.

باقری منش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از همه شهروندان و نهادهای دولتی و خصوصی استان می‌خواهیم به اداره کل پست قم اعتماد کنند و تمام‌کارهای مرتبط با نقل‌وانتقال کالا و محصولات موردنظر خود را به این مجموعه بسپارند.

وی بیان کرد:‌ تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از سیستم های نوین حمل‌ونقل و نیروی انسانی ماهر،‌ تمام مرسولات پستی را با نهایت دقت و ظرافت انتقال دهیم تا کوچک‌ترین آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

وی ادامه داد: به تمام نامه‌ها و بسته‌های تحویل داده‌شده به اداره کل پست استان برای ارسال به اشخاص و نهادهای دیگر،‌ کد رهگیری تعلق می‌گیرد و مراجعین می‌توانند در هر زمان با این کد از آخرین وضعیت ارسال بسته خودآگاه شوند.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پست قم اشتغال زایی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور

ایسنا/مازندران رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد: در یک سال گذشته ۲۱ میلیون و ۵۶۹ هزارتن کالا از مازندران به سراسر کشور جابجا شد که نسبت به مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، موسوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمده کالای جابجا شده در این مدت ذرت دامی، شن وماسه، جو، مرکبات، انواع بنزین، فرآورده‌های لبنیاتی، سیمان کیسه‌ای، نفت گاز، سیمان فله‌ای و روغن نباتی مایع خوراکی بوده است.

وی افزود: در همین بازه زمانی( یک سال گذشته)  یک میلیون ۷۵۹هزارو ۹۵۴ فقره بارنامه توسط شرکت‌های حمل ونقل کالا استان مازندران صادر شده است که نسبت به مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشتیم.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطر نشان کرد: ۱۳۸شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال هستند. 

به گفته موسوی، ۷ انجمن‌ صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل و نقل کالایی، ۱۳ انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل ونقل کالا، یک کانون انجمن‌های صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل ونقل، یک کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان حمل ونقل کالا، یک اتحادیه حمل بار در مازندران فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته