Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

✔به گزارش برنا از ایلام، حسین عارفی اظهار داشت: با تلاش تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر و گروه های مرتبط با این جمعیت خوشبختانه اوایل صبح امروز کوهنوردان مفقود شده پیدا و به مرکز استان منتقل شدند.

او افزود: تیم های امدادی هلال احمر و گروه های مرتبط با این جمعیت پس از اعلام مفقود شدن این عزیزان که با مشکل ارتباطی مواجه بودن با حضور در منطقه از هر دو ناحیه دره ویژ درون به جستجو در منطقه پرداخته و خوشبخانه مفقود شدگان  هیچ گونه مشکلی نداشته و همگی در سلامت کامل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر از نجاتگران سخت کوش این جمعیت و سایر گروهای مرتبط که با حضور در منطقه عملیات جستجو و نجات طاقت فرسایی را متحمل شدند و همچنین اهتمام ویژه مدیریت محترم بحران استان، امور آب ، صدا و سیما و اصحاب رسانه که با جدیت تمام پیگیر سرنوشت تیم مفقودی در دره مذکور بودند عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به فصل بارش گروهای کوهنورد و طبیعت دوستان حتی المقدور از ورود به این دره خودداری نمایند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان صدا و سیما طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد