Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:24:52 GMT

۲۰۰۰ بشکه قاچاق سوخت در ماکو کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۳۳۶۱

۲۰۰۰ بشکه قاچاق سوخت در ماکو کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق نامدار در این خصوص اظهارداشت: با تلاش و هوشیاری ماموران گمرک بازرگان، این محموله بزرگ سوخت در این گمرک کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: افراد سود جو  این میزان  نفت سفید را بصورت قاچاق و غیر قانونی  به نام کالای  تینر بارگیری کردند.

نامدار  افزود: پس از ارسال نمونه هایی از این محموله به کارگروه تشخیص مواد، مشخص شد که مواد موجود در داخل بشکه ها، نفت سفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل گمرک بازرگان مقدار تقریبی مواد نفتی کشف شده در این گمرک را ۴۵۰ هزار لیتر به وزن ۳۸ تن اعلام کرد و گفت: ارزش این کشفیات ۲۲ میلیارد ریال بوده و دراین خصوص دو نفر به عنوان متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

بر اساس اعلام مدیر کل گمرک بازرگان این بزرگترین محموله قاچاق مواد سوختی در شمالغرب کشور است که در این گمرک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

کد خبر 4739300

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک بازرگان قاچاق سوخت ناصر نامداری اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد آتش نشانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط گمرک ایران

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک ایران، این محموله کود شیمیایی حاوی نیترات پتاسیم و ساخت رژیم صهیونیستی بود که از طریق یک دستگاه کامیون حمل و جهت انجام تشریفات ترانزیت خارجی به مقصد کشور ازبکستان به گمرک بازرگان اظهار شده بود که توسط ماموران گمرک توقیف شد.

این گزارش می‌افزاید، واردات و ترانزیت هر گونه کالای ساخت رژیم صهیونیستی از طریق گمرکات ایران ممنوع است و به تازگی کنترل‌های شدیدی بر روی این کالا‌ها از طرف مأموران گمرک صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • توقیف محموله اسرائیلی در مرز بازرگان
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • توقیف محموله ترانزیتی رژیم صهیونیستی در گمرک
  • توقیف محموله کود رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • توقیف محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط گمرک ایران
  • توقیف محموله ترانزیتی رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • توقیف یک محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط ماموران گمرک ایران
  • توقیف محموله کود شیمیایی ترانزیتی رژیم صهیونیستی توسط گمرک