Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@02:19:35 GMT

آرای جدید کمیته انضباطی فوتبال/ میلیچ محروم شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۳۶۷۱

آرای جدید کمیته انضباطی فوتبال/ میلیچ محروم شد

رویداد۲۴ دیدار تیم‌های سایپا و تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر شکستن صندلی و پرتاب به داخل زمین بازی رخ داد. باشگاه تراکتورسازی تبریز به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احمد مددی- معاون باشگاه سایپا نیز به دلیل توهین به مقام رسمی فدراسیون به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در کلیه ورزشگاه‌هایی که تیم سایپا در آن بازی دارد، محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(این رای قابل تجدید نظر است)

*دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته پنجم برگزار و از سوی تماشاگران تیم ذوب آهن تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم حریف رخ داد. این باشگاه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

باشگاه استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور و تیم حریف و مدیرعامل تیم خود باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است)

هروویه ملیچ- بازیکن تیم استقلال به دلیل هل دادن ناظر فدراسیون باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است. (این رای درباره جریمه نقدی قابل

تجدید نظر و در خصوص محرومیت قطعی است)
استراماچونی- سرمربی تیم استقلال نیز به دلیل نقض اصولی کلی رفتار، به توبیخ کتبی محکوم شد. منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال تهران محرومان لیگ محرومان هفته پنجم لیگ تماشاگران تراکتور کمیته انضباطی لیگ برتر فوتبال میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد