Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:17:31 GMT

صحنه‌ای وحشتناک از برخورد صاعقه با عابر پیاده + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۳۶۹۷

صحنه‌ای وحشتناک از برخورد صاعقه با عابر پیاده + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، الکساندر کوراس اهل تگزاس آمریکا که در یک روز بارانی به همراه دو سگ خود در حال قدم زدن  بود، بر اثر برق گرفتگی بعد از رعد و برق به شدت آسیب دید.

این صحنه به وسیله دوربین‌های فیلمبرداری که روی ساختمان نصب بود، ثبت شد. دو سگی که همراه عابرپیاده بودند بعد از افتادن صاحبشان روی زمین فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که برق گرفتگی به قدری شدید بود که حیوانات احساس خطر کردند.

شاهدان پس از دیدن چنین صحنه‌ای به سرعت به سمت قربانی شتافتند. او بی حرکت روی زمین افتاده و رعد و برق باعث جراحت در ناحیه دنده و سر او شده بود. در نهایت نیروی امداد با هلی‌کوپتر قربانی را به بیمارستان انتقال دادند و جان او از یک حادثه وحشتناک نجات پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/


لحظه وحشتناک اصابت صاعقه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک چوپان در منطقه کرفس از توابع شهرستان درگزین جان خود را از دست داد.

فرشاد عبدالملکی افزود: عصر یکشنبه چوپان ۱۹ ساله در ارتفاعات اژدرآباد شهر کرفس مشغول به چرای گوسفندان بود که صاعقه به او برخورد کرد.

او همچنین گفت: یکی از همراهان که از دور شاهد این صحنه بود، پس از حضور در کنار این چوپان به فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ تماس حاصل کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این گزارش ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به فوریت‌های پزشکی اعلام شد و گروهی از افراد مستقر در پایگاه کرفس به محل حادثه اعزام و پس از ۴۰ دقیقه پیاده روی تا رسیدن به محل حادثه، با جسد سوخته چوپان نوجوان مواجه شدند که از ناحیه پیشانی و صورت دچار سوختگی شدید شده بود.

جسد این فرد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

اداره‌کل هواشناسی استان همدان، برای امروز هم، بارش رگبار باران و رعد و برق در برخی از مناطق استان پیش بینی کرده است.

دیگر خبرها

  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه