Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- همزمان با دومین روزازهفته ملی کودک، پیک امید کانون پرورش فکری مازندران مهمان  دانش آموزان کم برخوردار مدرسه شهید مرادی ساری شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری ، با توجه به پیش بینی شورای هماهنگی و برنامه ریزی هفته ملی کودک؛ دومین روز هفته از این هفته با عنوان:  ( کودک، آموزش، سلامت و ایمنی) نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، پیک امید کانون پرورش فکری مازندران با همراهی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران با حضور در مدرسه کم برخوردار شهید مرادی که در منطقه آسیب پذیر شهرستان ساری واقع شده، به اجرای برنامه‌‌های متنوع بر اساس روز شمار این هفته پرداخت.

در این برنامه مربیان کانون به اجرای فعالیت‌های هنری، اجرای نمایش عروسکی و بازی و سرگرمی با بچه‌ها پرداختند.
هم‌چنین در بخش سلامت نیز با حضور مرکز بهداشت ساری، معاینه دهان و دندان و بهداشت ویژه دانش‌آموزان انجام شد.
برگزاری کارگاه دوستی با محیط زیست و طبیعت توسط کارشناس اداره محیط زیست استان از دیگر برنامه‌های اجرایی پیک امید شورای هماهنگی و برنامه ریزی هفته ملی کودک استان مازندران بود.

در پایان به همه دانش آموزان این مدرسه کتاب‌های کانون بر اساس گروه سنی هر پایه، ‌ اهدا شد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیک امید کانون پرورش فکری مازندران دانش آموزان کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نظر محتوا و معماری ساختمان، در سازمان میراث فرهنگی ثبت ملی شد.

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز قدیمی این مجموعه است که بخش‌های تونل زمان، سرداب، رمپ، اتاق کُره، راهرو، سالن نمایش و… را شامل می‌شود.

این مجموعه به دلیل روش منحصر به فرد در ارایه آموزش تاریخ و محتوای فرهنگی و هنری در اقدامی مستمر، از نظر محتوایی موفق به ثبت ملی در سازمان میراث فرهنگی شده است. همچنین این موزه به عنوان اولین بنا از مجموعه ساختمان‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان تهران به دلیل سازه و معماری خاصی که دارد از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ثبت ملی بنا نیز دریافت کرده است.

بنای موزه تاریخ نزدیک به ۶ دهه قدمت دارد اما به عنوان اولین موزه کودکان و نوجوانان، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرده است.

موزه تاریخ کانون بر اساس شیوه مخاطب و آموزش محور با ارایه محتوای تاریخ ایرانی اسلامی به کودکان و نوجوانان، نقش مؤثری در آموزش و یادگیری ماندگار مخاطبان خود دارد. این موزه میزبان دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها، پژوهشگران، مربیان و مخاطبان فعال حوزه کودک و نوجوان و علاقه‌مندان برای بازدید و شرکت در برنامه‌های آموزشی است.

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید اسپندی (افروز)، نبش کوچه نگران‌پور، پلاک ۷ قرار دارد.

کد خبر 6084545 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند