Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@15:42:09 GMT

مسی رکورد پیرلو را شکست

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۴۵۱۹

مسی رکورد پیرلو را شکست

مهاجم بارسلونا توانست از رکورد هافبک سابق ایتالیایی در ضربات آزاد پیشی بگیرد.

بارسلونا یکشنبه شب در هفته هشتم لالیگا با چهار گل سویا را شکست داد. آخرین گل آبی اناری ها توسط لیونل مسی در دقیقه ۷۸ به ثمر رسید. ستاره آرژانتینی دوباره با یک ضربه آزاد دقیق نخستین گلش را در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به ثمر رساند. این چهل و هشتمین گل کاپیتان بارسا از این طریق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) مسی با این گل از رکورد ۴۷ گل آندره پیرلو در ضربه آزاد پیشی گرفت.

مهاجم بارسا باز هم برابر سویا گلزنی کرد. او در ۳۸ بازی ۳۷ گل را برابر این تیم به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل داد.

ستاره آرژانتینی ۲۶ بازی پیاپی است که شکست را مقابل سویا تجربه نکرده است. سهم بارسا از این بازی‌ها ۲۲ برد و چهار تساوی بود.

تیم‌هایی که مسی بیشترین گل را ازطریق ضربه آزاد به آنها زده است اسپانیول، اتلتیک بیلبائو و سویا هستند. او شش بار دروازه اسپانیول را باز کرد و دو تیم دیگر پنج بار به این شکل توسط مهاجم آرژانتینی دروازه‌شان باز شده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال های والیبال باشگاهی لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم یاستربسکی ونگل با نتیجه سه بر صفر از سد زاویرچه گذشت تا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ لهستان قرار بگیرد.

در این دیدار یک طرفه شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا حالا فقط یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله داشته باشند.

در این مسابقه نوربرت هوبر سرعتی زن یاستربسکی با چهارده امتیاز ستاره میدان بود و تیمش را در آستانه قهرمانی قرار داد. کارول بوترین نیز ده امتیاز برای شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه به دست آورد.

یاستربسکی علاوه بر حضور در فینال لیگ برتر والیبال لهستان، در لیگ قهرمانان اروپا نیز به فینال رسیده و باید در این دور به مصاف ترنتینو ایتالیا برود.

دیگر خبرها

  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم