Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار حسین اشتری که به قم سفر کرده است در دیدار با مراجع عظام تقلید، گفت: امروز امنیت کشور مثال زدنی است که به برکت مجاهدت‌های نیروی انتظامی است که شهدای زیادی در این مسیر تقدیم شده است.

وی امنیت و نظم و انضباط در کشور را مأموریت نیروی انتظامی دانست و تأکید کرد: خدمات رسانی در مناسبت‌های مختلف باید با روحیه جهادی و انقلابی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه این نیروی در حادثه سیل خوش درخشید، گفت: نیروی انتظامی در برگزاری مراسم عزاداری محرم حضور پررنگی داشت و با کمک هیئت‌های مذهبی آرامش و نظم خوبی را شاهد بودیم و هیچ مشکل امنیتی با وجود تحدیدها نداشتیم.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز در بحث اربعین فعالیت‌های خوبی داشتیم و این امر به برکت فعالیت‌های نیروی انتظامی است.

سردار اشتری با بیان اینکه برای تسهیل در رفت و آمد و امنیت مرزها آمادگی خوبی داریم، ادامه داد: تا امروز آمار زائران افزایش یافته و آمارهای زائران از محرم تا هفتم ماه صفر بیش از ۴ برابر افزایش یافته و ۸۰ درصد نیز افزایش صدور گذرنامه داشته‌ایم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل فرمانده نیروی انتظامی قم محرم نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • افزایش ۳۲ درصدی جمعیت دام سنگین نژاد اصیل کشور
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته