Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با قدردانی از تلاش‌های قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: پلیس در برخورد با این مفاسد خود را در کنار دستگاه قضا می‌داند و با تمام توان از قضات و عوامل این دستگاه دفاع می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار کیومرث عزیزی در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق استان تهران گفت: امروز مجرمان حرکت خود را از فضای رئال به فضای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین منتقل کرده اند و تلاش دارند تا اقدمات مجرمانه خود را در این بستر انجام دهند لذا پلیس ناچار است تا در حوزه پیشگیری و مقابله ، به فناوری های نوین مجهز شود که گام های مناسبی در این حوزه برداشته شده است و ادامه آن به همکاری تمامی نهادها به ویژه مجلس شورای اسلامی در قانونگذاری نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پلیس خود را موظف به حفظ امنیت از مرزهای جمهوری اسلامی تا اقصی نقاط شهرهای داخلی کشور دانسته و تلاش دارد تا با همکاری و مشارکت مردم، با هر گونه اخلال در نظم عمومی مقابله کند.
وی تصریح کرد: امروز پلیس به واسطه مشارکت مردم در طرح های امنیتی، از محبوبیتی قابل قبول در جامعه برخوردار است و برای حفظ امنیتی که به برکت خون شهدا به دست آمده از هیچ تلاشی حتی نثار خون خود فروگذار نیست.
عزیزی با اشاره به تجمع پلیس 110 در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون، مردم بیش از 515 هزار با با پلیس 110 تماس داشته اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 187 درصد رشد داشته است.
وی از کشف بیش از 116 میلیارد تومان کالای قاچاق در شرق استان تهران طی یکسال گذشته خبر داد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت :در حوزه مبارزه با مواد مخدر، طی یکسال گذشته، 5 هزار و 591 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد رشد داشته است.
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق استان تهران امروز(دوشنبه) در مرکز یگان ویژه فرماندهی این نیرو همزمان هفته نیروی انتظامی با حضور محسنی بندپی استاندار تهران و فرماندهان انتظامی شرق استان برگزار شد و یگان های نظامی و انتظامی از مقابل تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفته و آمادگی خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد. به گزارش ایرنا، یازدهم تا هفدهم مهرماه، هفته نیروی انتظامی نام دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 6086825

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق