Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@20:05:59 GMT

بوکس در فدراسیون ورزش کارگری جانی تازه می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۴۹۴۹

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، نشست صمیمانه جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری و حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس با هدف معرفی سرپرست جدید انجمن بوکس کارگران کشور و توسعه و ارتقاء کمی  و کیفی رشته ورزشی بوکس در میان جامعه ورزش کار و تلاش کشور با حضور بیژن خراسانی نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری،مرتضی اسماعیلی دبیر کل فدراسیون ورزش کارگری،رضا قاسمی سرپرست جدید انجمن بوکس کارگران کشور،حسینقلی نهرودی رئیس سابق انجمن بوکس کارگران کشور و مبین بهداد مدیر روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست دو جانبه دو طرف بر گسترش همکاری های فی مابین و پیگیری مسائل مورد علاقه تاکید کردند.

در ادامه جلسه رضا قاسمی بعنوان سرپرست جدید انجمن بوکس معرفی و از زحمات حسینقلی نهرودی در زمان تصدی مسئولیت تقدیر بعمل آمد.حسین ثوری ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید این انجمن گفت: فدراسیون بوکس آمادگی دارد تا مجوز برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری را برای ورزشکاران کارگر علاقمند به این رشته صادر نموده و تمامی عواید حاصل از برگزاری دوره ها را در اختیار انجمن مذکور قرار دهد.وی همچنین حمایت خود را جهت برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس کارگران کشور اعلام نموده و ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری های طرفین شاهد رشد و ارتقاء این رشته ورزشی مهیج در میان جامعه هدف باشیم.

جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری نیز ضمن تشکر از حمایتهای رئیس فدراسیون بوکس و تبریک به سرپرست جدید انجمن، از زحمات و تلاش های حسینقلی نهرودی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد برگزاری اولین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کارگران کشور باشیم.

در ادامه رضا قاسمی سرپرست جدید انجمن بوکس وعده برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس کارگران کشور را تا ۳ ماه آینده داده و از حمایت های روسای فدراسیون بوکس و ورزش کارگری تشکر نمود.

گفتنی است رضا قاسمی دارای مدرک دکترای تربیت بدنی است و مسئولیت هایی همچون رئیس کمیته آموزش فدراسیون بوکس و مربی تیم ملی نوجوانان بوکس کشور را در کارنامه خود دارد.

در پایان جلسه حکم انتصاب سرپرست جدید انجمن بوکس به ایشان اعطاء شد و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و تلاش های رئیس سابق این انجمن تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: مرحله دوم رهاسازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از محل سد سیلوه پیرانشهر به سمت دریاچه آغاز شد.

وی افزود: این مرحله از رهاسازی در فاز اول از محل سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رهاسازی می‌شود.

رستگاری گفت: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

وی گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

کد خبر 847132 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه سد سازی استان آذربایجان غربی سد

دیگر خبرها

  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی