Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری‌های صورت گرفته و گزارش‌های منتشر شده از سوی خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی، سرانجام جاده روستای کلاته کلوخ بهسای و آسفالت شد. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، پیگیری مشکلات مردم در روستاها یکی از برنامه‌های اصلی دفتر خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی بوده و در این مدت در زمینه رفع محرومیت از روستای «کلاته کلوخ» در گزارشی با عنوان " کلاته کلوخ گناباد؛ اینجا محرومیت موج می‌زند" به مشکلات این روستا پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار گزارش روستای کلاته کلوخ فرماندار گناباد قول ساماندهی و رفع مشکلات این روستا را داد که طی گزارش " پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ روستای کلاته کلوخ گناباد تا یک ماه آینده ساماندهی می‌شود" به آن پرداخته شد.

یکی از مشکلات اصلی روستای «کلاته کلوخ» راه دسترسی به این روستا بود که با پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری تسنیم در گناباد روز گذشته راه دسترسی این روستا اصلاح و آسفالت شد.

بلاتکلیفی ادامه‌دار پروژه شهرک کارآفرین گناباد؛ تجمیع اصناف روی کاغذ+فیلمموکب‌داران گنابادی به استقبال زائران امام حسین(ع) در نجف و کربلا می‌روندخراسان رضوی| مردم پای کار تسریع در راه‌اندازی فرودگاه گناباد آمدند + تصاویر

علیرضا میرشاه رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد نیز در زمینه راه دسترسی روستای کلاته کلوخ به خبرنگار تسنیم در گناباد گفت: راه دسترسی روستای کلاته کلوخ به طول 800 متر آسفالت شده که هزینه در حدود یک میلیارد تومان در برداشته است.

وی ادامه داد: این آغاز کار بوده و در حال پیگیری هستیم تا این مسیر را تا انتها آسفالت کنیم و از همین رو اقدامات خود را برای دریافت ردیف بودجه در سال آینده را شروع کرده‌ایم.

انتهای پیام/ ت

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم

 ریگی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سرباز گفت: بر اثر طغیان کم سابقه رود خانه سرباز و حجم بسیار بالای آب رودخانه، حد فاصل روستای صابر آباد و روستای پیردان قسمتی از جاده ترانزیت چابهار ایرانشهر زیر آب رفت و تردد تا اطلاع ثانویه قطع میباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • کف شکنی و حفر گالری چاه روستای دیزران