Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

صبح امروز محسن لرستانی خواننده معروف به اتهام افساد فی الارض در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب حاضر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی که به اتهام فساد فی الارض و مشکلات اخلاقی بازداشت شده بود، صبح امروز با لباس زندان، اما با پوشش ماسک روی صورت خود برای شناخته نشدن در دادگاه انقلاب دیده شد.

رسیدگی به پرونده این متهم توسط قاضی مقیسه و در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است محسن لرستانی اسفند 97 در منزل مادری اش در سعادت بازداشت شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محسن لرستانی دادگاه اتهام افساد فی الارض خواننده پاپ صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند

رئیس دادگستری استان گیلان گفت: کسانی که مستحق ماندن در زندان نیستند باید آزاد شوند و همچنین قضات باید از بازداشت‌های غیر ضروری خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نشست شورای مدیران دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ابتدای این نشست از با تقدیر از اقدامات روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان گیلان، تصریح کرد: سخنان و رهنمود‌های ریاست قوه قضاییه فصل الخطاب بوده و باید نقشه راه مدیران قضایی استان گیلان قرار گیرد.

وی افزود: در برنامه عملیاتی سال جدید به زندان‌ها توجه زیادی شده است و کسانی که مستحق ماندن در زندان نیستند مانند محکومان مالی و مهریه باید در اسرع وقت آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در ادامه با تاکید بر صدور قرار‌های تامین اظهار داشت: قضات محاکم قضایی باید از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند.

وی بازدید از انبار‌ها و پارکینگ‌های شهرستان را امری ضروری دانست و افزود: باید نظارت مستمر بر آن‌ها صورت گیرد تا خودرو‌ها بدون دلیل در پارکینگ‌ها توقیف نشوند.

صادقی نیارکی کاهش پرونده‌های معوق را از مطالبات دستگاه قضایی برشمرد و عنوان کرد: باید کارگروه‌هایی در راستای کاهش چنین پرونده‌هایی در هر شهرستان تشکیل شود تا با همفکری و نظرات کارشناسی، اقدامات موثر در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند