Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان ،مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:با تلاش شبانه روزی امدادگران و دوتیم از مردم محلی ایلامی دره نوردان اصفهانی گمشده در  پس از سه روزپیدا شدند.

منصورشیشه فروش اظهار داشت:گروه دره نوردی ۱۲ نفره گمشده که برای برقراری ارتباط با مشکل روبرو بودند، پس از سه روز جستجوی تیم کوهنوردی و دره نوردی اصفهانی، ساعت ۴ بامداد امروز دردره ویژه درون  پیداشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصورشیشه فروش، افزود: دره نوردان در سلامت کامل هستند و به مرکز استان ایلام منتقل شدند. با توجه به فصل بارش دراین دره گروه‌های کوهنوردی وگردشگری باید از ورود به این دره خودداری کنند.

دره ویژدرون یکی از دره‌های بسیار زیبا و دیدنی ایلام است که در ۲۰ کیلومتری شهرستان ایلام و درکنار سد زیبای چم گردلان در نزدیکی روستای مهر شهرستان ملکشاهی قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سلامت شبانه روزی مدیریت بحران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله چراغی ظهر یکشنبه در آیین برداشت گندم در دشت عباس دهلران اظهار کرد: بی شک کشاورزی از منابع غذایی بشر است وکشاورزان با تلاش نان حلال بر سر سفر خود وخانواده می‌آورند.

وی افزود: مجموعه دولت و نظام و مردم برای توسعه کشاورزی و زیرساخت‌ها که قطب حوزه جنوب است باید توجه و پیگیری ویژه شود.

وی از پیگیری مسئولان قدردانی کرد و افزود: باید بیش از پیش به مشکلات مردم و به ویژه قشر کشاورز توجه شود و از جهاد کشاورزی و فرمانداری که پیگیر مشکلات کشاورزان دشت عباس بودند قدردانی می‌کنم.

وی مردم را سرمایه اجتماعی جامعه دانست و گفت: مردم دین خود را ادا کره‌اند و امروز نوبت مسئولان است که خادم مردم و بیش از گذشته در خدمت مردم باشند، با ورود به مجلس حتماً مشکلات مردم و حوزه انتخابیه را به جد پیگیری و دولت و نظام در کنار مردم است و همراهی وهمکاری مردم روند توسعه را دو چندان می‌کند.

جشن برداشت گندم در دهلران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و فرماندار ویژه دهلران و امام جمعه شهرستان دهلران، منتخب مردم حوزه جنوب در مجلس دوازدهم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای مملح در بخش دشت عباس انجام شد.

کد خبر 6084318

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • مشارکت بیش از یک‌ هزار ایلامی در اهدای خون
  • جشن برداشت گندم در دهلران
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است