Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته استاندار خوزستان به صورت تلفنی با مهدی تارتار صحبت کرد و قول همکاری داد تا مشکلات این باشگاه حل شود. 

طرفداری- در پی مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان در نهایت شب گذشته مهدی تارتار سرمربی این تیم با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود اعلام کرد از هدایت نفت مسجدسلیمان کناره‌گیری می‌کند. این موضوع البته قابل پیش‌بینی بود چرا که تارتار بارها از مشکلات مالی گلایه کرده بود و حتی این احتمال وجود داشت که او بعد از برد مقابل پیکان در هفته ششم از سمت خود استعفا بدهد اما در نهایت شب گذشته او با انتشار متنی کناره‌گیری خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس، انتشار این استعفا باعث شد تا مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان از شب گذشته به تکاپو بیفتند تا بتوانند مشکلات مالی را برطرف کرده و تارتار به کارش برگردد.در همین راستا شب گذشته جلسه فوق‌العاده‌ای در استانداری خوزستان با حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزار شد تا بتوانند با رفع موانع، تارتار را به این تیم برگردانند. حتی شب گذشته استاندار خوزستان به صورت تلفنی با مهدی تارتار صحبت کرد و قول همکاری داد تا مشکلات این باشگاه حل شود. 

تمرینات تیم مسجدسلیمان طبق برنامه قبلی قرار است از فردا برگزار شود اما با مشکلات موجود و کناره‌گیری تارتار وضعیت این باشگاه مشخص نیست. با وجود استعفایی که سرمربی نفت داده اگر مشکلات حل شود که تارتار دوباره به کارش بازخواهد گشت. اما اگر مشکلات حل نشود تارتار روی استعفای خود پافشاری خواهد کرد. با این همه مسئولان استانی و باشگاه نفت مسجدسلیمان در تلاش هستند تا مشکلات مالی را برطرف کنند چرا که آنها علاقه دارند تارتار به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند

به گزارش "ورزش سه"، گلر اتریشی فولاد خوزستان در جدال برابر شمس آذر از روی نیمکت کار را دنبال کرد تا شرایط متفاوتی را در این فصل تجربه کند. کریستوفر کنت بعد از دیدار هفته گذشته تیمش با تصمیم عبدالله ویسی برای دیدار مقابل شمس آذر نیمکت نشین شد تا برای بالا بردن رکورد هشت کلین شیت طی این فصل با چالش بزرگی مواجه شود.

کنت که با درخشش در سپاهان توانسته بود در فوتبال ایران چهره شود، در ادامه راهی فولاد شد و روزهای درخشانی را در جمع خوزستانی‌ها استارت زد.

با این حال شرایط نامساعد فولاد خوزستان در این فصل روی او نیز تاثیرگذار بوده و نتوانسته در نقش ناجی در تیم خود ظاهر شود. او البته در بازی مقابل استقلال خوزستان پیش از سال جدید یکی از بهترین عملکردهایش را در این فصل اجرا کرد و با واکنش‌های خود مانع از شکست تیمش در دربی جنوب شد.

کنت اما بعد از دریافت سه گل در جدال مقابل هوادار تهران و شاگردان مسعود شجاعی از سوی عبدالله ویسی به نیمکت تبعید شد تا شهاب گردان جانشین وی شود.

با این حال گلر اتریشی فولاد خوزستان تا به اینجا توانسته با هشت کلین شیت در جمع برترین گلرهای این فصل حاضر باشد و باید دید عبدالله ویسی که برای موفقیت در تیم‌هایش اعتماد خاصی به گلرها دارد و هنوز جمله معروف او "گلر خوب از پدر – مادر خوب بهتر است" نقل محافل است، آیا بار دیگر به کریستوفر کنت اعتماد خواهد کرد یا خیر.

کنت اما باید در روزهای تلخ فولاد خوزستان در پایین جدول و در صورتی که بار دیگر با اعتماد ویسی مواجه شود باید نشان دهد که از توانایی و تاثیرگذاری بالایی برخوردار است و این مسئله نیازمند تلاش و تمرکز بیشتر او در تمرینات و بازی‌های پیش رو خواهد بود. آیا کنت بار دیگر مرد اول فولاد خوزستان خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی ؛ به جای ساخت مسجد ، مشکلات حمل‌ و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • سرمربی محبوب راهی بیمارستان شد + عکس
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • مهدی تارتار راهی بیمارستان شد (+عکس)
  • مهدی تارتار راهی بیمارستان شد + عکس
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند