Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:39:06 GMT

ایران-آمریکا؛ با جوان‌ها انتقام بگیر

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۵۸۶۳

ایران-آمریکا؛ با جوان‌ها انتقام بگیر

تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه در ششمین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۹ به مصاف آمریکا می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، آمریکایی‌ها که با ترکیب اصلی در جام جهانی ۲۰۱۹ ژاپن حاضر شدند، حریف بعدی تیم ملی ایران خواهند بود.


بعد از ۲ روز استراحت، ایران و آمریکا از ساعت ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینطور که پیداست سعید معروف و فرهاد قائمی نمی‌توانند به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان بروند و کولاکوویچ تنها ۱۱ بازیکن برای این دیدار سخت و دشوار در اختیار دارد.


احتمالا سرمربی ایران سعی می کند از آماده ترین بازیکنان خود برای این بازی استفاده کند که قطعا جوانان هم در آن جای خواهند داشت.


آخرین بار ایران و آمریکا در هفته پایانی دور گروهی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در بلغارستان به مصاف هم رفتند که آن مسابقه با حساب ۳-۰ به سود آمریکایی‌ها به پایان رسید؛ اگرچه صعود ایران به دور نهایی قطعی شده بود و شاگردان کولاکوویچ انگیزه چندانی برای بردن نداشتند.


حالا شاید انگیزه های ایران برای پیروزی در این مسابقه بیشتر از مسابقه قبلی باشد؛ به ویژه اینکه برخی بازیکنان جوان فرصت خودنمایی پیدا کردند.


ایران که ۲ برد و ۳ باخت در کارنامه دارد، باید در برابر آمریکایی قرار بگیرد که فقط در اولین بازی خود مقابل آرژانتین ۳-۲ شکست خورد و در ۴ بازی بعدی ۴ برد ۳ امتیازی را کسب کرده است.


به نظر می رسد آمریکا در کنار برزیل یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی است و قطعا بردن ایران هم برای آن ها اهمیت بالایی خواهد داشت.

والیبال تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در سومین بازی مرحله گروهی مقابل کویت قرار گرفتند و با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین مقتدرانه مسابقات راهی یک چهارم نهایی شوند.

ایران در این مرحله  ظهر روز آینده (چهارشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت. 

نشست هماهنگی این مسابقه ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس تصمیمات اتحخاذ شده تیم ملی ایران در مصاف با قرقیزستان با پیراهن، شورت و جوراب سفید بازی خواهد کرد و حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش می‌پوشد.

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد