Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:26:34 GMT

فرصت‌های شغلی ازکی برای شما

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۵۹۷۰

فرصت‌های شغلی ازکی برای شما

دهمین نمایشگاه کار در محل دانشگاه صنعتی شریف و با حضور استارتاپ «ازکی» در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام استارتاپ «ازکی» نمایشگاه کار از ۱۴ تا ۱۶ مهر امسال، هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۶:۳۰ دایر است و ازکی در غرفه شماره ۳ فعالیت می‌کند.

این نمایشگاه که هر ساله با حضور بسیاری از برندها و شرکت‌های معتبر برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای تأمین نیاز نیروی انسانی مجموعه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در نمایشگاه کار، افراد مستعد و توانمندی که جویای کاری مناسب هستند، می‌توانند با مراجعه به غرفه‌ شرکت‌های مورد نظر، مسیر رسیدن به شغل ایده‌آل خود را تسهیل کنند.

ازکی یک استارتاپ جوان و فعال در صنعت بیمه است که امکان مقایسه و خرید آنلاین محصولات بیمه‌ای را فراهم کرده است.  همچنین با توجه به نیاز جامعه به آگاهی و دریافت مشاوره در زمینه بیمه، کارشناسان ازکی به شکل رایگان آماده پاسخگویی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به متقاضیان خرید بیمه هستند. همچنین ازکی اهداف بزرگی را در این صنعت دنبال می‌کند، اهدافی مثل افزایش رونق بازارهای بیمه‌ای از راه نیازسنجی صحیح کاربران و تولید محصول جدید مطابق با نیاز مشتری.

 azki.com برای دستیابی به این اهداف، به توسعه و گسترش مجموعه و همچنین همکاری با نیروهای توانمندی نیاز دارد که در حوزه‌های مختلفی مثل فروش، مارکتینگ، IT، مالی و .... تخصص دارند.

در حال حاضر امکان فعالیت، یادگیری و رشد برای تمام افراد پر انرژی و پویایی که به کار در فضای استارتاپی علاقمند هستند و در حوزه مورد نظر خود تخصص‌های کافی را دارند، در ازکی فراهم شده است. پس اگر آمادگی و توانایی لازم را در خود می‌بینید، با حضور در غرفه ازکی در نمایشگاه کار، زمینه همکاری خود را با ما فراهم کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق بخش فرصت‌های شغلی سایت ازکی و یا با ورود به لینک jobs.azki.com رزومه خود را برای همکاری با ازکی تکمیل کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه ازکی استارتاپ فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO )

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO ) شرکت می‌کند.

صمد یوسفی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: اتاق بازرگانی به‌عنوان کانون بخش‌خصوصی استان به‌منظور معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های صادراتی زنجان، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ) که با هدف ترویج الگوی توسعه زنجیره ارزش کسب‌وکارهای تولیدی و خدماتی و با محوریت طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ که روزهای هشتم الی دوازدهم اردیبهشت سال‌جاری با حضور مدیران ارشد، صنعتگران و تجار و بازرگانان خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

یوسفی‌اصل گفت: یکی از مهمترین فرصت‌های پیش‌روی فضای اقتصادی کشور است تا با عرضه کردن محصولات صادرات غیرنفتی و معرفی زنجیره‌های ارزش صادرات‌محور ضمن ارائه مستقیم ظرفیت‌ها و چالش‌ها، اهمیت حضور خود در نقشه تجارت جهانی را نمایان کند.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های تمرکز ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، تولیدات صنعتی، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی‌مهندسی و صنعت پتروشیمی است، اضافه کرد: اتاق بازرگانی زنجان نیز با اتکا بر رویکرد نمایشگاه، پیشبرد و ارتقای مبادلات تجاری کشور از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی، تلاش خواهد کرد با زبانی ساده و با الگوبرداری از ساختار اکسپوها، گذشته، حال و چشم‌اندازهای آینده ظرفیت‌های ذاتی و فضای اقتصادی استان را به نمایش بگذارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان در این نمایشگاه که بیش از دو هزار تاجر خارجی از آن بازدید می‌کنند، مساعی خود را متمرکز در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، نمایش محصولات زنجیره‌های ارزش استان، معرفی سبد صادرات غیرنفتی استان، میزان تعامل با بخش خصوصی (G2B)، فرصت‌سازی برای تعاملات با بخش خصوصی (B2B)، امضای تفاهنامه‌های تجاری و مذاکرات تجاری خواهد کرد.

کد خبر 746839

دیگر خبرها

  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO )
  • ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • ایجاد بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در خوزستان
  • افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل در شهرستان البرز
  • ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو۲۰۲۴