Web Analytics Made Easy - Statcounter

موکب قمربنی هاشم شهرستان میناب امسال نیز با خدمات متنوع پزشکی، فرهنگی، بهداشتی و خدمات دیگر میزبان زائرین اربعین حسینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید مجتبی موسوی مسئول موکب قمربنی هاشم در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: موکب قمربنی هاشم میناب بمدت چهار سال پیاپی است که در کربلا برپا می‌شود و امسال نیز به لطف خداوند از دوشنبه 15 مهرماه تا 3 روز بعداز اربعین میزبان زائرین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی به هدیه ها و نذورات مردمی اشاره کرد و گفت: مبلغ 117 میلیون تومان کمک های نقدی و 160 میلیون تومان کمک های غیر نقدی جمع آوری شده است.

وی ساخت سرویس بهداشتی،حمام،آشپز خانه، آرایشگاه. کفاشی و تعمیرات موبایل از برنامه های این موکب اعلام کرد و افزود: 10 چشمه حمام، 24 چشمه سرویس بهداشتی، آشپز خانه مجهز و همینطور پیرایشگاه و تعمیرات موبایل هم جزء خدمات رسانی های موکب قمربنی هاشم است.

مسئول اجرایی موکب قمربنی هاشم تصریح کرد: اکیپ پیشرو 10 روز جلو تربرای برپایی موکب وارد خاک عراق شده که علاوه براین 38 خادم برادر و 36 خادم خواهر خدمات رسانی را انجام می‌دهند.

موسوی از اعلام آمادگی 40 نفر تیم پزشکی شهرستان میناب گفت: امسال کمیته پزشکی که برای خدمات رسانی به زائرین فرستاده شده اند 40 نفر از پرستاران و پزشکان هستند.

وی به برنامه های فرهنگی موکب قمربنی هاشم اشاره کرد و گفت: 10 طلبه برادر و 3 طلبه خواهر از حوزه علمیه میناب برای بیان مسائل شرعی و سوالات زائرین و همینطور برپایی نماز جماعت و دعوت از سخنرانان برجسته کشوری و استانی از دیگر خدماتی است که امسال در موکب قمربنی هاشم تدبیر دیده شده است.

موسوی با تشریح آخرین وضعیت برپایی موکب در مسیر نجف به کربلا خاطر نشان کرد: موکب در مسیر نجف به کربلا کنار مستشفی الکفیل عمود 1381 قراردارد و خدمات رسانی های موکب تا سه روز بعد از اربعین ادامه دارد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک

یعقوب دادعلی زاده فرماندار بشاگرد گفت:به علیت طغیان رودخانه شه بابک در بخش مرکزی  بشاگرد  اکنون تردد به شهرستان های جاسک و میناب مسدود است .

این جاده‌ها به علت آبگرفتگی در محدوده آب نما‌های مسیر ،بسته شده و تا فرو نشستن جریان آب بسته است.

او گفت: نیرو‌های امدادی و راهداری در حال تلاش برای بازگشایی این مسیر‌ها هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک