Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:38:24 GMT

کوچه‌های گناوه به نام شهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۶۸۴۳

کوچه‌های گناوه به نام شهدا شد

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گناوه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم این طرح در آستانه اربعین حسینی و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری که کوچه‌ها، معابر و خیابان ها به نام مبارک شهدا مزین شود، انجام شده است.

محمد قائدی افزود: براساس جلسه شورای نام‌گذاری شهرستان در دفتر امام جمعه و تشکیل کمیته آن در این نهاد، مراحل اجرایی این طرح با شناسایی و شناسنامه‌دار کردن منازل خانواده‌های معظم و نصب تمثال شهدا  شروع  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امیدواریم بخش زیادی از کوچه‌های شناسایی شده شهر تا اربعین حسینی به نامشهدا مزین و  در آیینی رونمایی شود.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گناوه از اهتمام و پیگیری امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضای  شورای نام‌گذاری و همکاری خانواده‌های والامقام شهدای شهر در اجرای این طرح تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این آیین که با حضور خانواده شهدا و شماری از دست اندرکاران ورزش فارس در زورخانه حیدر کرار مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی شیراز برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و معاون اجرایی سپاه فجر از خانواده معظم پنج شهید ورزشکار دفاع مقدس و شهدای امنیت تجلیل کردند.
همچنین در این مراسم، باستانی کاران همراه با نوای مرشد زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.
این مراسم به یاد شهید ابراهیم هادی برگزار شد.یکم اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به نام روز شهید ورزشکار نام گذاری شده است.
شهید ابراهیم هادی، اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان شهر تهران دیده به هستی گشود و ۲۲ بهمن سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری