Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضا پاک نهاد ضمن اعلام این خبر افزود: مهرانه رود در شهر تبریز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و نقش تسهیل کننده در هدایت روان آب های موجود در مرکز شهر را ایفا می کند که به مرور زمان بر اثر مشکلات به وجود آمده بخش‌هایی از آن صدمه دیده و می تواند در زمان بارش ها مسائل و مخاطراتی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده طرح ساماندهی مهرانه رود در دستور کار منطقه۱ قرار گرفته و وارد فاز عملیاتی خود شده است.

شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: خوشبختانه در فاز اول عملیات اجرایی این پروژه پیشرفت قابل‌توجهی شاهد هستیم و پس از اقدامات لازم وارد فاز دوم  شدیم که شامل اصلاح مسیر شیب و مقطع در پل شهید بهشتی ضلع شمالی مخزن پمپ آب است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهید بهشتی مشکلات برنا فاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اصلاح مسیر طایقان به قم در هفته‌های آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ خلیلی نیا در گفتگو با بخش خبر شامگاهی سیمای مرکز قم با بیان اینکه اصلاح بخشی از این مسیر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت گفت: اصلاح بخش دیگری از این مسیر به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در دستور کار امسال است.
وی افزود: پس از گرفتن اعتبارات لازم، عملیات اصلاح روکش آسفالت این مسیر تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود و امیدواریم تا پایان مرداد به پایان برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • آغاز اصلاح مسیر طایقان به قم در هفته‌های آینده
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود
  • معضل بزرگ تبریز نبود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است