Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@12:25:11 GMT

قیمت جدید نان در کاشان تعیین شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۷۸۴۹

قیمت جدید نان در کاشان تعیین شد

با توجه به مصوبه بر اساس این ابلاغ پخت متعارف نان در همه رسته‌ها به صورت ساده است و اتحادیه صنف نانوایان موظف شده تا در اولین فرصت نسبت به تهیه و نصب وزن نان، نرخ‌نامه‌های جدید و دستورالعمال‌های بهداشتی در واحدهای صنفی زیر پوشش اقدام کند.

بر این اساس لواش ماشینی با وزن چانه ۱۹۰ گرم به بهای سه هزار ریال، تافتون تنوری با وزن ۳۰۰ گرم به بهای ۶ هزار ریال، بربری با وزن ۵۰۰ گرم به بهای هفت هزار ریال، سنگک تنوری با وزن ۴۵۰ گرم به بهای ۱۰ هزار ریال و سنگک ماشینی با وزن ۴۶۰ گرم به بهای ۱۰ هزار ریال باید در واحدهای نانوایی استفاده کننده از آرد یارانه‌ای باید عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین واحدهای آزادپز موظف شدند تا نان لواش ماشینی با وزن ۱۸۰ گرم را به بهای چهار هزار ریال، تافتون تنوری با وزن ۳۰۰ گرم به بهای هفت هزار ریال، بربری با وزن ۵۲۰ گرم به بهای ۱۰ هزار ریال، سنگک تنوری با وزن ۴۵۰ گرم به بهای ۱۴ هزار ریال، سنگک ماشینی با وزن ۴۶۰ گرم به بهای ۱۴ هزار ریال و نان خشکه را به ازای هر یک کیلوگرم با بهای ۵۸ هزار ریال عرضه کنند.

افزایش قیمت نان در استان اصفهان در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان در استانداری مصوب و از هشتم مهر امسال ابلاغ شده بود.

مهر سال گذشته نیز قیمت نان در استان اصفهان نزدیک به ۱۰ درصد افزایش داشت اما آخرین مصوبه شورای آرد و نان برای نرخ‌گذاری قیمت نان، مربوط به آذر سال ۱۳۹۳ بود.

هم‌اکنون ۳۲۵ واحد نانوایی در شهرستان کاشان فعالیت داشته و ماهانه ۵۰ هزار کیسه آرد ۴۰ کیلویی یارانه‌ای بین آنها توزیع می‌شود.

کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن قیمت نان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است

تین نیوز

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: روشی که برای تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها گذاشته شده، به خصوص در ارتباط با کالاهایی که تولید داخل و از کارخانه ها هستند، ناکارآمد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا توکلی زاده امروز ۲۵ فروردین ماه، در صدوپانزدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما باید مسائل و مشکلاتی که ممکن است در حوزه اقتصاد پیش بیاید را پیش بینی و بررسی کنیم که آیا می توانیم در رفع این مشکلات موثر باشیم.

وی بیان کرد: یکی از این مسائل هزینه های حمل ونقل است که تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده کالاها در مقاصدی دارد که کالا در آنجا مصرف می شود. روشی که برای تعیین افزایش نرخ حمل ونقل گذاشته شده، به خصوص در ارتباط با کالاهایی که تولید داخل و از کارخانه ها هستند، ناکارآمد است.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه در قیمت گذاری حمل ونقل سیمان سه نهاد راهداری، کانون رانندگان و شرکت های مسافری تصمیم گیری می کنند، عنوان کرد: اشکال اساسی این است که این سه نهاد در افزایش قیمت حمل منتفع می شوند، اما نقش تولیدکننده و مصرف کننده مغفول مانده و دیده نشده است. این می تواند موجب انحرافاتی شود. باید تغییر رویه ای داد که تولیدکننده و مصرف کننده در تعیین قیمت حمل تاثیرگذار باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هشدار افزایش بهای جهانی نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار در صورت تشدید تنش ها در خاورمیانه
  • ریزش قابل توجه بهای سکه و طلا در کمتر از ۲۴ ساعت
  • هشدار افزایش بهای جهانی نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار در صورت تشدید تنش‌ها در خاورمیانه
  • شورای شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • افزایش بهای جهانی طلا در سایه حملات تلافی جویانه ایران به اسرائیل
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
  • ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص یافته در بهای تمام شده دارو و تجهیزات
  • تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته در بهای تمام‌شده دارو و تجهیزات
  • روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است
  • تجهیز قطب فرش ماشینی کشور به آتش نشانی