Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طرح های گرافیکی اختصاصی، مروری خواهیم داشت بر دربی های روز تهران.

طرفداری- به بررسی تاریخچه دربی تهران طی روزهای سال می پردازیم.

سی و شش سال پیش در چنین روزی، دو تیم استقلال و پرسپولیس برای مرتبه 27‌ام به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1-0 استقلال به پایان رسید. پرویز مظلومی، زننده تک گل استقلال در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسین خسروی، گرافیست سایت طرفداری این طرح را به تصویر کشیده است:

تاریخچه تمام دربی های تهران

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: میر مهنای بندر ریگی شخصیت مهمی است که در ۲ جبهه مبارزه با استعمار هلند و همچنین افراد داخلی که هم پیمان استکبار بوده و معاهدات تجاری با هلند داشتند و در راستای تخریب ایشان کار می‌کردند، مبارزه می‌کرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: میر مهنا در دو جبهه‌ی دفاع از ملیت کشور در مقابل استعمارگران هلند و حراست از مستضعفین و حفظ اموال مردم که مورد تاراج بود به فعالیت می‌پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای این مراسم گفت: آنچه که اهمیت آبراه راهبردی خلیج فارس را دوچندان می‌کند زیست گفتمانی در اطراف آن است که پررنگ‌ترین کلیدواژه این گفتمان مقاومت است.

حجت‌الاسلام محمد قادری ابراز داشت: در پنج قرن مقاومت استان بوشهر چهره‌هایی به عنوان طلایه‌دار شکوه خلیج فارس هستند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده و امسال توسط هیئت راهبر فرهنگی استان سردار میر مهنای بندر ریگی به عنوان پیوست فرهنگی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر انتخاب شد و بناست تمام اقدامات فرهنگی با محوریت شخصیت‌پردازی و هویت‌سازی با ابعاد شخصیتی ایشان رقم بخورد.

وی با اشاره به کنش‌های ملی انجام گرفته در مورد شخصیت میر مهنای بندر ریگی افزود: کنش‌های ملی هم برای ایشان وجود دارد و شخصیت‌هایی که قلم قوی دارند مثل نادر ابراهیمی اثر «بر کرانه‌های آبی سرخ» را برای ایشان می‌نویسد.

گفتنی است، هلندی‌ها در سده هجدهم میلادی ۱۶ سال در جزیره خارگ مستقر بودند و در نهایت در سال ۱۷۶۶ میلادی درگیری‌های طولانی شکل می‌گیرد و در نهایت هلندی‌ها تسلیم و مغلوب میر مهنای بندر ریگی شدند و میر مهنا پس از ۱۶ سال به حضور هلندی‌ها در خلیج‌فارس پایان می‌دهد.

کد خبر 6085618

دیگر خبرها

  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد | روزی روزگاری ۲۱ مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • تعطیلات آخر هفته و تاریخچه آن
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • روز جهانی طراح و گرافیک چه روزی است؟ + تاریخچه World Graphics Day
  • (عکس) روزی که پروین را از پیروزی کنار گذاشتند!