Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در شهرستان سرایان ضمن بازدید از چند واحد تولیدی از نزدیک در جریان مشکلات واحدها قرار گرفت.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور، حسینی معاون توسعه منابع انسانی استانداری، امیرحسنخانی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی، رسولی مقدم فرماندارسرایان و جمعی ازمسئولین استانی و شهرستانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی کردند

شریعتمداری امروز در سفر به شهرستان سرایان از واحد پرورش شترمرغ در روستای دوست آباد شهرستان سرایان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد تولید و پرورش شترمرغ با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۲۵میلیون ریال با ۲۰۰ قطعه شترمرغ با مساحت حصارکشی و سوله یک هکتار و ایجاد اشتغال مستقیم برای دو نفر ایجاد و راه اندازی شده است.

شریعتمداری و هیئت همراه در ادامه  از پروژه مجتمع گلخانه ای شهرستان سرایان بازدید کردند.

پروژه مجتمع گلخانه ای سرایان نیز در ۲۰ هکتار مساحت و ۴۰ قطعه پیش بینی شده که ۳۸ قطعه آن به متقاضیان واگذار شده است.

 زمینه فعالیت این مجتمع که همه امکانات زیربنایی از جمله آب و برق و گاز فراهم است، تولید صیفی جات است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در ادامه سفر خود به سرایان از واحد تولیدی کارخانه بنتونیت شهرستان بازدید کرد.

 پیش بینی شده است این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد و ۱۲ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شوند.

کد خبر 4739766

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری سرایان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس بیرجند شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی