Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@07:12:35 GMT

بیش از یک تن مواد مخدر در یزد کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۸۵۷۴

بیش از یک تن مواد مخدر در یزد کشف و ضبط شد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس این استان در ۳ عملیات، یک تن و ۲۶۰ کیلو تریاک و ۲۴۰ کیلو حشیش کشف کردند. تاریخ انتشار: 15:08 - 15 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۴۷۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: ماموران پلیس این استان در ۳ عملیات، یک تن و ۲۶۰ کیلو تریاک و ۲۴۰ کیلو حشیش کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "محمدرضا میرحیدری" گفت: در راستای مبارزه با واردکنندگان موادافیونی، ماموران پلیس استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی، از بارگیری و حرکت محموله‌های سنگین موادافیونی از شرق کشور به سمت پایتخت مطلع شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از تردد اشرار، ماموران پلیس یزد مسیر حرکت آن‌ها را زیر نظر گرفته و در ۲ عملیات انجام شده در محور مهریز به یزد ضمن توقیف ۴ دستگاه خودروی سواری مربوط به سوداگران مرگ و دستگیری ۸ نفر از آنها، ۸۶۰ کیلو تریاک و ۲۴۰ کیلو حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به عملیات دیگر پلیس در مسیر "هرات به یزد" گفت: در این عملیات نیز با توقیف ۳ دستگاه خودرو ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف و ۱۳ نفر از آن‌ها نیز دستگیر شدند.

سردار میرحیدری تصریح کرد: در مجموع در این ۳ عملیات که در مدت کمتر از ۳ روز انجام شد؛ یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف، ۷ دستگاه خودرو توقیف و ۲۱ نفر از قاچاقچیان، دستگیر شدند.

سردار میرحیدری در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ تن انواع موادافیونی کشف که شاهد افزایش ۷ درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته بوده ایم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر تریاک پلیس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

کد خبر 747035

دیگر خبرها

  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف بیش از ۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان کاشمر
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی
  • کشف بیش از ۲۱ کیلو تریاک در شهرستان پارس‌آباد