Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکره باشگاه پیکان با دو دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران تکذیب شد و پیکانی‌ها برنامه‌ای برای جذب این بازیکنان ندارند. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی امینی و وحید شیخ‌ویسی، دو دروازه‌بان پیکان در فصل جاری عملکرد چندان خوبی نداشته‌اند به همین خاطر در روزهای گذشته خبرهایی درباره احتمال حضور یک دروازه‌بان جدید در پیکان مطرح شد و اینکه پیکانی‌ها قرار است از بین علیرضا حقیقی و رحمان احمدی یک دروازه‌بان جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در این مورد اما به خبرنگار تسنیم گفت که خبر حضور احمدی یا حقیقی در پیکان صحت ندارد و این مربی برنامه‌ای برای جذب دروازه‌بان جدید ندارد.

خبر دیگر در مورد پیکان به وضعیت جابر انصاری مربوط می‌شود. این مهاجم چند ماه بعد از پارگی رباط صلیبی حالا درصدد بازگشت به میادین فوتبال است. البته انصاری هنوز به صورت کامل آماده نیست، ولی تمرینات این بازیکن ادامه دارد، انصاری امیدوار است که از هفته هفتم برای پیکان به میدان برود.

فرکی: خودمان پیروزی را به نفت مسجدسلیمان تقدیم کردیم/ در مورد تیم امید هیچ صحبتی با من نشده است

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حسین فرکی پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسین فرکی پیکان تهران حسین فرکی پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

مهاجم تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، سرمربی جوان این تیم علاقه‌ای به فوتبال تدافعی ندارد. - اخبار ورزشی -

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیمش را در آستانه بازی برابر پیکان مطلوب خواند و گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با پیکان هستیم. فکر می‌کنم یک بازی زیبا رقم بخورد، چون هر دو تیم در این چند هفته نتایج خوبی گرفتند. امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب پیکان را شکست بدهیم.

بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی

 

وی در مورد بازی‌های پرگل هوادار و نمایش تهاجمی این تیم طی هفته‌های اخیر اظهار داشت: مسعود شجاعی به هیچ عنوان فوتبال تدافعی را دوست ندارد و مثل بعضی از مربیان دنبال دفاع کردن نیست. او حتی در تمرینات روی نکات تهاجمی ریزبین است و دوست دارد تیمش فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

مهاجم تیم فوتبال هوادار درباره رقابت مدعیان قهرمانی یادآور شد: هر چند سپاهان یا تراکتور می‌توانند روی کاغذ همچنان شانس داشته باشند، ولی رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است. الان پرسپولیس فوتبالی تهاجمی و زیبا را به نمایش می‌گذارند و خیلی‌ها معتقدند این تیم شانس اول قهرمانی است ولی من فکر می‌کنم بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر از بازی‌های استقلال است و شاید این موضوع شانس قهرمانی استقلال را بیشتر کند. با این حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید تا هفته آخر صبر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  •  لاوروف: برای مذاکره درباره اوکراین آماده‌ایم
  • چند خبر ورزشی
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست