Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس موسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه ‌هیچ رهبری قابل‌مقایسه با آیت‌الله خامنه‌ای در دنیا وجود ندارد، گفت: رهبر معظم انقلاب مایه افتخار ایران‌زمین است.

 آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی ظهر امروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در سالن جلسات موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را شکر می‌کنیم که پس از ارتحال امام خمینی(ره)، جانشین شایسته‌ای برای ایشان نصیب ما کرد که مایه افتخار ایران‌زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از 14 قرن از ظهور اسلام، حکومت مقتدر اسلامی شکل گرفت و این نمونه در دنیا ثابت شد که یک حکومت اسلامی در عصر کنونی می‌تواند جامعه را مدیریت کند، در عالم رهبری نداریم که تدابیری این‌گونه جامع داشته باشد و هیچ رهبری قابل‌مقایسه با ایشان نیست.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بابیان اینکه رهبری داریم که کشورهای دیگر به تبعیت از ایشان افتخار می‌کنند، بیان کرد: خداوند برای رهبر معظم انقلاب یارانی مقدر فرمود که در قواهای مختلف، اهداف ایشان را محقق کنند و مایه سعادت مردم باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین وظایف ما مبارزه با فساد است که این فسادها انواع مختلف دارد،گفت:ریشه فسادها به دو عامل اصلی برمی‌گردد که یک عامل نادانی است و عامل دیگر این است که افرادی می‌دانند ولی از منافع خود می‌ترسند و به همین دلیل دست به مفاسد می‌زنند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: تقویت روحیه خداخواهی در بین پرسنل نیروی انتظامی باید مورد تأکید باشد، روحیه خودخواهی سبب مفاسد می‌شود و باید مدیران روحیه تقوا را در نیروهای خود تقویت کنند تا با اخلاص کامل به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با مفاسد باید افراد تعلیم و مورد تربیت قرار بگیرند تا به وظایف خود عمل کنند،تصریح کرد: فعالیت‌های بسیار مثبتی براساس تدابیر مقام معظم رهبری در این راستا انجام شده است.

آیت‌الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: برآیند کلی نظام اسلامی مثبت و رو به رشد است و امیدواریم که نظام ما روز به روز پیشرفت کند و ما شکرگزار این نعمت باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مصباح یزدی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

آفتاب‌‌نیوز :

در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

 تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدند قهرمانی این قاره را به دست آورند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • ببینید | آیت‌الله خامنه‌ای کیست؟!
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی