Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی بهترین فرصت برای اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های مجمع بانوان در جامعه است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های معرفی توانمندی های زنان با رویکرد اقتصادی می تواند کمک شایانی به اقتصاد خانوار و استفاده از ظرفیت های خوب شهرستان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل آباد صبح امروز در نشست مجمع مشورتی بانوان شهرستان که با حضور مسئولین کمیسیون های زیر مجموعه و اعضای این مجمع در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: از ظرفیت مجمع مشورتی می‌بایست در جهت توانمند سازی بانوان استفاده کرد و اعضای کمیسیون های فرعی این مجمع با ورود به مباحث مختلف جامعه زنان، نیاز سنجی و آسیب شناسی لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تأکید بر اینکه همه دستگاه های شهرستان ملزم به همکاری در زمینه فعالیت های مجمع مشورتی بانوان هستند، خاطرنشان کرد: جلسات عمومی مجمع باید به‌صورت ماهیانه برگزار و اعضای مجمع پیگیری بیشتری درخصوص مسائل و مشکلات حوزه بانوان و خانواده داشته باشند.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی بهترین فرصت برای اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های مجمع بانوان در جامعه است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های معرفی توانمندی های زنان با رویکرد اقتصادی می تواند کمک شایانی به اقتصاد خانوار و استفاده از ظرفیت های خوب شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه یکی از نشست های یکشنبه های تولید و رفع موانع و جذب سرمایه گذار را مختص بانوان کارآفرین برگزار می کنیم، اذعان کرد: در طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، کمیته امداد کشور به‌عنوان معین اقتصادی شهرستان خلیل آباد معرفی شده است که می تواند با اعطای تسهیلات و حمایت های مؤثر از کارآفرینان زمینه ساز ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی در شهرستان باشد.

قاسم پور همچنین با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با تسهیل اخذ مجوزها جهت ایجاد اشتغال و طرح های اشتغال زا فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری و کارآفرینی فراهم کرده است، عنوان کرد: چکیده طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی اقتصاد مردم محور با مشارکت مردم است و تولید فکر و ایده و خلاقیت از سوی معین های اقتصادی رشد و شکوفایی و رفاه را برای شهرستان به همراه خواهد داشت.

وی در پایان از مسئولان کمیسیون های مجمع مشورتی بانوان خواست تا طرح ها و ایده های اقتصادی خود را جهت توانمندسازی و رفع مشکلات حوزه بانوان مطرح کنند.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست هر یک از مسئولان کمیسیون های زیر مجموعه مجمع مشورتی بانوان با ارائه گزارش عملکرد به بیان دیدگاه ها و مشکلات آن حوزه پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر

حسن برقی رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابلسر گفت: نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی با ۶۰ غرفه تا ۱۵ فروردین در این شهرستان دایر است.

او افزود: پارکینگ‌های ساحلی شهرستان بیشترین حجم گردشگران و مسافران را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابلسر در خصوص حضور مسافران به امامزاده‌های شهرستان، گفت: با توجه به تقارن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان امامزاده‌های بابلسر آمار بازدیدکننده قابل توجهی دارد.

او به برپایی ۲نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در شهرستان اشاره کرد و افزود: ۲ نمایشگاه در هتل میزبان و ساحل بابلسر برپا شد که نمایشگاه ساحلی از اول تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری دایر خواهد بود.

برقی ادامه داد: نمایشگاه ساحلی بابلسر دارای ۶۰ غرفه صنایع‌دستی است و هنرمندان و صنعت‌گران سراسر استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بابلسر از برپایی ۲ نوروزگاه نوروزی در بابلسر و هادی شهر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: نوروزگاه شهید آیت الله عباس سلیمانی در بابسر و نوروزگاه آیت الله روحانی در هادی‌شهر به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند

او در خصوص نظارت در تنظیم بازار و تاسیسات گردشگری، افزود: در بازدید‌های نظارتی و مشترک شهرستان انجام شد ۳ نانوایی به دلیل گران‌فروشی پلمپ شد و در موارد دیگر با تذکر لسانی حل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • خاندوزی، وزیر اقتصاد: با نسلی مواجه‌ هستیم که انگیزه و تمایلی در امر اداره کشور ندارند
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • خاندوزی: جهش تولید با مشارکت مردم سال‌ها مورد غفلت بوده است
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • فوری/ عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب فوت کرد