Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@10:16:27 GMT

همکاری دوباره فریماه فرجامی با داریوش مهرجویی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۸۹۱۱

همکاری دوباره فریماه فرجامی با داریوش مهرجویی

فریماه فرجامی در «لامینور» تازه ترین فیلم داریوش مهرجویی حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، فرجامی که سالهاست مقابل دوربین سینما نرفته به عنوان بازیگر میهمان در «لامینور» حضور خواهد داشت.

فرجامی سی و سه سال پیش مقابل دوربین داریوش مهرجویی در فیلم «اجاره نشین‌ها» رفته بود و «لامینور» دومین حضورش در سینمای مهرجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی نصیریان ، پردیس احمدیه، سیامک انصاری ، بیتا فرهی، علی مصفا ، مهرداد صدیقیان ، بهناز جعفری، کاوه آفاق ، رضا داودنژاد، دیبا زاهدی  و امرالله صابری از بازیگران قطعی «لامینور» هستند.

«لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی با طراحی گریم عبدالله اسکندری و مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی ، طراحی لباس گلناز گلشن، طراحی صحنه امیر حسین حداد، برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان حمید غفارزاده ، صدابرداری امیرحاتمی و دستیاری کارگردان امیر سیدی  با مدیریت تولید فواد بوربور و با نویسندگی مشترک وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به تهیه کنندگی رضا درمیشیان جلوی دوربین رفته است.

«لامینور» فیلمی است که گفته می‌شود کاملا بدون حمایت دولتی ، بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی تولید میشود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لامینور داریوش مهرجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور

محمدعلی سلطان‌علی‌زاد مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: قطره چکان وسیله‌ای برای اندازه گیری میزان دوز داروی خوراکی به اطفال است که با توجه به مدرج بودن آن بر حسب میلی لیتر میزان مشخص و دقیق از مایع خوراکی را می‌توان استفاده کرد. این محصول بنا به کاربرد و مورد مصرف در رنگ‌های مختلف و متنوع در سایز‌های استاندارد و سفارشی تولید می‌شود. 

او افزود: قطره چکان به دو صورت اینترنال و اکسترنال مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطره چکان‌ها با پیپت‌های پلاستیکی و شیشه‌ای بنا به نیاز و درخواست مشتری تولید و عرضه می‌شود.

علی زاد با اشاره به پیپت‌های قطره چکان اظهار کرد: با توجه به کاربرد این محصول در دو نوع شیشه‌ای و پلاستیکی قابل تولید می‌شود. این شرکت با توجه به نیاز مصرف کنندگان قابلیت تولید پیپت علاوه برسایز‌های استاندارد ۵/۶۲ و ۷۷ سایز‌های دیگر را نیز داراست که یکی از جنبه‌های مثبت در تامین نیاز بازار است. هم چنین پیپت‌ها به صورت مدرج و ساده تولید می‌شود.

او ادامه داد: پیپت‌ها بر حسب میلی لیتر مدرج شده اند که بدین ترتیب می‌توان دوز مشخص دارو را دقیقا اندازه گیری کرد چاپ روی پیپت‌ها نیز بر اساس استاندارد‌های تعریف شده انجام می‌شود بنابراین برای مصرف دارویی مناسب است.

مدیر عامل این شرکت درباره مکنده‌های PVC بیان کرد: این محصول نیز بنا به کاربرد در رنگ‌های متنوع تولید و عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که این شرکت تنها تولید کننده مکنده سیلیکونی برای قطره چکان است. علاوه برخواص بالای سیلیکون نسبت به PVC از جمله انعطاف پذیری مقاومت در برابر گرما و اشعه ماوراء بنفش و رطوبت، ظاهر شکیل محصول تولید شده نیز باعث شده خریداران رغبت بیشتری جهت خرید این محصول داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • تولید دوربین سریع با قابلیت ثبت ۱۵۶ هزار میلیارد فریم در ثانیه
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • از «بیجه» چه می‌دانید؟/ چالش‌های تولید یک مستند انتقادی
  • چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟ (+عکس)
  • طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ آخرین مصاحبه
  • فضای سوررئال مطابق با برنامه آب و هوا/ماجرای خنده بی دلیل گوزن‌ها