Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از کمک بیش از ۴.۸ میلیاردی کرمانشاهی‌ها در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز, اظهار داشت: ۴ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان کمک های مردمی  طی دو مرحله جشن عاطفه های امسال در این استان جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان ۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان مربوط به مرحله اول بوده و یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان آن نیز در مرحله دوم جشن عاطفه های امسال استان جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مرحله اول جشن عاطفه های امسال هفتم و هشتم شهریور ماه و مرحله دوم نیز ۱۰ مهر ماه جاری برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: جشن عاطفه ها امسال در  ۱۰۰۰ مدرسه و ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد برگزار شد و دانش آموزان و خیرین زیادی در آن مشارکت کردند.

وی اشاره ای به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه داشت و گفت: هم اکنون ۱۳ هزار و ۳۸۱ دانش آموز و ۱۸۰۰ دانشجو تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند و کمک های جمع آوری شده بین آنها توزیع می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان، سبد معیشتی، جهیزیه، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • عاطفه آنجا بود
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • بی‌اطلاعی کمیته انضباطی از جرایم میلیاردی
  • تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید