روایت جواد عزتی از حادثهای که برای الناز شاکردوست رخ داد
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۹۱۰۴
رویداد۲۴ فیلم سینمایی «پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است، فیلمی با بازی جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و سعید آقاخانی که نامش پیش از اینها و برای اتفاقی دیگر بر سر زبانها افتاد. در زمان ساخت این فیلم الناز شاکردوست که یکی از بازیگران اصلی بود دچار حادثهای شد که برای مدت طولانی دامنگیرش بود و او را از فعالیت بازداشت.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
به تازگی جواد عزتی به این اتفاق واکنش نشان داد و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حمیدرضا آذرنگ مقصر این حادثه بوده است یا خیر، گفت: «من نمیدانم، خود خانم شاکردوست باید در این باره توضیح دهند. من، چون چند ساعتی کار نداشتم خواب بودم و وقتی این اتفاق افتاد همه شوکه شدیم، خیلی وحشتناک بود. همه عوامل ترسیده بودیم. بعدا که به ملاقات خانم شاکردوست در بیمارستان رفتم، نفس راحتی کشیدم.» خبر های مرتبط
منبع: رویداد24
کلیدواژه: رویداد24 فیلم پیلوت جواد عزتی الناز شاکردوست ابراهیم ابراهیمیان حمیدرضا آذرنگ
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفتانگیز یک فیلم اولی
عصر ایران؛ رضا صائمی- فیلم سینمایی «تمساح خونی» در بازۀ زمانی ۴۰ روزه، ۱۰۰ میلیاردی شده است. این یک رکورد شگفتانگیز برای یک فیلم اولی است و قطعا راز فروش را باید با نام جواد عزتی گره زد. این به معنای تقلیل فیلم به صرف نام و حضور یک چهره نیست زیرا منتقدان سینما از حیث فرم و محتوا هم به جواد عزتی در نخستین تجربه فیلمسازی نمرۀ قبولی دادهاند.
جواد عزتی سود سرمایه گذاری خود در مقام بازیگر را به ویژه در یک دهه اخیر حالا در مقام کارگردان و فیلم ساز دریافت می کند. او تجربه بازی در یک گروه تئاتر مدرسه ای شروع کرد، بعد با همکاری دوستانش،یک گروه تئاتر خیابانی تشکیل داد و بعد در رشته تئاتر هنرستان سوره ثبت نام کرد و در ادامه در دانشگاه هم به این رشته ادامه داد تا اینکه روزی سعید آقاخانی دخترش را برای دیدن تئاتر کودکان به نمایش عزتی برد و سال بعد، او را برای بازی در مجموعه قصههای شبانه معرفی کرد.
عزتی نخستین کار حرفهای خود را با این مجموعه تجربه کرد و بعدها با حضور در مجموعه های طنز مهران مدیری به شهرت رسید.
همان حضور موجب شد تا خیلی ها او را به عنوان بازیگر کمدی بشناسند و البته او هر بار در ژانری کمیک حضور یافت، توانست با خلاقیت و طنازی شخصی خودش، نظر مخاطب را به خود جلب کند. اما بعدها با حضور در نقش های جدی و تجربه بازی در ژانرهای مختلف، توانمندی خود را در درام و تراژدی نشان داد. از بازی در نقش روحانی گرفته تا مامور امنیتی. از نقش یک رزمنده تا نقش یک کاراکتر ترسناک.
چند سال پیش در اکران عمومی شنای پروانه و در نمایش خانگی دو فیلم جاندار و جهان با من برقص با بازی او در حال نمایش بود؛ سه نقشی که نه تنها هیچکدام کمدی نبود که بسیار تلخ و عبوس و تراژیک هم بود و او در همه این فیلم ها توانست بدرخشد و نشان دهد او یک بازیگر چند بعدی است و نمی توان او را به ژانر یا شکل خاصی از بازیگری محدود کرد.
هم توانایی تیپ سازی در طنزهای آیتمی دارد هم توانایی شخصیت سازی در درام های جدی. عزتی به همان اندازه که می تواند بخنداند می تواند بگریاند و بترساند.بی آنکه ذهنیت مخاطب از نقش های کمدی و جدی او تداخلی در پذیرش و باورپذیری آنها ایجاد کند.
گرچه شباهت بین نقش هایش زیاد شده اما تفاوت های ظریفی از حیث بازی دارند که قابل تشخیص است.معتقدم جواد عزتی در میان بازیگرانی که از نقش های کمدی به نقش های درام و جدی سوق پیدا کرده اند توانایی ویژه ای دارد و حالا با موفقیت نسبی اش در تجربه کارگردانی، نشان داد که در فیلمسازی هم هنرمند با استعدای است.
خیلی از بازیگرانی که به واسطه بازی هایشان مشهور و محبوب شدند، این سرمایه را در کارگردانی خرج کردند اما در گیشه شکست خوردند،
موفقیت "تمساح خونی" نشان داد عزتی صرفا از اعتبار نامش در بازیگری برای فیلمسازی استفاده نکرده و سعی کرده فیلمی بسازد که بتواند تماشاگر را راضی از سینما برگرداند.
خودش درباره این تجربه در نشست خبری فیلم در جشنواره فجر گفته بود: «من ذات سینمای ایران را خیلی دلی دوست دارم. دوست داشتم آشتی کنان بین سینمای ایران و تماشاچی را با یک کبریت کوچک گرم نگاه دارم. قصدم تفاوت گذاشتن بین این کمدی و دیگر فیلمها نیست و دیدگاه خودم را فقط ساختم.» آمار فروش فیلم اما نشان میدهد او فقط یک کبریت کوچک روشن نکرده، بلکه چراغ تاریک سینما را روشن کرده است و شایسته است بگوییم آقای عزتی! عزت زیاد.
کانال عصر ایران در تلگرام