Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکایت این نهاد از سایت‌های خبری "الف" و "عصر ایران" را پس گرفت.
این شکایت در پی مصاحبه سایت خبری "الف" با بهزاد نبوی و اظهارات خلاف واقع وی مبنی بر دستگیری دو جاسوس اسرائیلی در دفتر سردار نقدی و نیز اعلام اعدادی غیر واقعی و اغراق آمیز در خصوص سهم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) از دارایی‌های کل کشور صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از انتشار این گفتگو، سایت خبری الف با ارائه توضیحاتی، از سردار نقدی بابت اشتباه صورت گرفته عذر خواهی کرد.
بیشتر بخوانید: اختلاف سلیقه نباید پازل دشمن را تکمیل کند  بنا بر این گزارش، شکایت معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی به دلیل اظهارات خلاف واقع و کذب همچنان به قوت خود باقی و در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهزاد نبوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: در واقع سپاه موفق شد با ارائه قدرت خود، مقابل جریان استکبار بایستد و به اذعان کارشناسان و تحلیل بین‌المللی، اثبات کند ایران امروز با گذشته متفاوت است. وی ادامه داد: ایران نشان داد اگر قرار باشد یک روز وارد میدان شود، هیچ نقطه و مکانی از استکبار در منطقه باقی نخواهد ماند.
  امام جمعه مشهد تصریح کرد: این دستاورد در شرایطی تحقق یافت که نیروی سپاه از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد و اگر قرار بود از تجهیزات جدید استفاده کند، نقطه آبادی از اسرائیل باقی نمی ماند.
  وی عنوان کرد: پس از این عملیات مقامات آمریکایی که پیش از این بارها حمایت همه‌جانبه خود از اسرائیل را اعلام کرده بودند، بیان داشتند در مقابل پاسخ ایران حمله نظامی نخواهند داشت.
  آیت الله علم الهدی با اشاره به خطای تحلیلی برخی از رسانه های داخلی در خصوص عملیات سپاه گفت: برخی از رسانه ها و فضای مجازی، توفیق این عملیات را در تعداد کشته زیاد از دشمن، بالا بودن خسارات و مورد هدف قرار دادن اهداف خاص می دانستند که باید به آنها گفت هدف اصلی این عملیات نشان دادن قدرت به جریان استکباری است.
  امام جمعه مشهد گفت: استکبار به سردمداری آمریکا به دنبال براندازی اسلام است و در این مسیر از فرزندان نامشروع خویش از جمله اسرائیل بهره می گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • پیام حمله سپاه به اسرائیل از نگاه مرتضی نبوی /هماهنگی میان «میدان» و «دیپلماسی» شرط عقل است
  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند