Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: در سال جاری ۲ هزار و ۲۹ طرح شامل پروژه‌های محرومیت‌زدایی، احداث مسکن مددجویی، احداث مسکن سیل زدگان و پروژه‌های عمرانی طرح کرامت برای اجرا در استان کردستان تعریف گردیده است. تاریخ انتشار: 15:48 - 15 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۵۰۷

گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در شورای دانشگاه کردستان که به عنوان «سیمای عمومی استان، چالش ها، پتانسیل ها و قابلیت ها» برگزار گردید، اظهار داشت: سپاه پاسداران در این مدت نشان داده است که به دنبال محروم زدایی در سطح مناطق محروم کشور بوده است و هرگز به دنبال درآمدزایی برای خود نبوده و نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: بیشترین تلاش ما محرومیت زدایی در سطح استان کردستان همراه با ایجاد مقوله امنیت برای ساکنین بوده است، لذا دانشگاهیان نیز در این حوزه می توانند به ما کمک و مشاوره بدهند.

سردار رجبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فعالیت سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی را یک وظیفه برای خود می‌دانیم چون رهبر معظم انقلاب فرمان دادند که در راستای خدمت به مردم و کمک به دولت از امکانات سپاه بهره بگیریم.

این مقام نظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در طول انجام طرح های محرومیت زدایی در سطح استان کردستان، نیازهای اصلی و اساسی مردم را نیز بررسی و شناسایی می کنیم با مشارکت خود آنها این نیازها را برطرف می سازیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس اظهار داشت: بخشی از سدهای استان توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران ساخته شده است و بی شک اگر سامانه انتقال آب سد آزاد به سد قشلاق در آن زمان محدود ساخته نمی‌شد آن سال شهر سنندج به شدت با بحران کم‌آبی مواجه بود.

سردار رجبی در ادامه سخنان خود گفت: همچنین سدهای عباس ‌آباد بانه، چراغ ویس سقز، گاران مریوان و زیویه کامیاران توسط قرارگاه خاتم سپاه ساخته شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در سال جاری ۲ هزار و ۲۹ طرح شامل پروژه‌های محرومیت‌زدایی، احداث مسکن مددجویی، احداث مسکن سیل زدگان و پروژه‌های عمرانی طرح کرامت برای اجرا در استان کردستان تعریف گردیده است.

براساس این گزارش در انتهای این نشست دفتر جدید بسیج اساتید دانشگاه کردستان با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس و رئیس دانشگاه کردستان افتتاح گردید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استان کردستان سردار رجبی محرومیت زدایی پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد

محمدرضا جعفری گفت: عملیات اجرایی این طرح آبرسانی در هفته جاری توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و یگان مهندسی لشکر ۵ نصر نیروی زمینی سپاه به عنوان مجری طرح انجام می‌شود.

وی بیان کرد: لوله گذاری نزدیک به ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب و شبکه توزیع، احداث ۲۰ باب حوضچه شیرآلات، احداث یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، احداث یک باب اتاقک کلر زدایی و سالم سازی آب و بهسازی منبع تامین آب و احداث دو باب حوضچه رسوب گیر و تقسیم آب مشخصات فنی این پروزه محرومیت زدایی است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان باخرز اعتبار اولیه اجرای این طرح را ۶۵ میلیارد ریال و اعتبار موردنیاز جهت تکمیل پروژه را نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

جعفری افزود: با کار جهادی سبز پوشان یگان مهندسی لشکر ۵ نصر حداکثر تا پایان سال طرح یاد شده تکمیل و مردم روستای نقاره خانه به عنوان پنجاه و چهارمین و آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان باخرز صاحب نعمت شبکه تامین آب شرب بهداشتی می‌شوند.

شهرستان باخرز با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت، ۱۸ هزار و ۶۰۹ مشترک آب شرب دارد که در دو نقطه شهری و ۵۳ روستا، زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • تعریف کمپوست
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • نقش مؤثر سپاه پاسداران در عرصه‌های فرهنگی عمرانی و امنیتی