Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت: در این راستا حماسه و ایثار شهدای استان بوشهر در قالب آثار فاخر فرهنگی تدوین، تهیه و ارائه می‌شود. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالله نجفی ظهر امروز در نشست کمیته رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با تاکید بر معرفی حماسه آفرینی شهدا به جامعه هدف اظهار داشت: خصوصیات و ویژگی‌های شهدا در ابعاد گوناگون باید به جامعه هدف از جمله جوانان و نوجوانان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش مهم رزمندگان استان بوشهر در  هشت سال دفاع مقدس پرداخت و خاطر نشان کرد: رزمندگان استان بوشهر که در سه جبهه زمینی، دریایی و هوایی نقش مهمی داشتند و حماسه ساز بودند و بیش از 2100 شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری دومین کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهرخبر داد و بیان کرد: دی ماه امسال شاهد برگزاری کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر هستیم که در این راستا 21 کمیته تخصصی در حوزه‌های گوناگون تشکیل شده است.

نجفی تولید آثار فاخر را در برگزاری این کنگره را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد:  کمیته فرهنگی کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر دارای 2 بخش پرونده ویژه شهدا و تولید خبر و گزارش است که در این حوزه خبرنگاران باید نقش آفرینی کنند.

کارت نائب الشهید در راستای کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر صادر شد مستند شهدای استان بوشهر تهیه و تدوین می‌شود تولید آثار فاخر از برنامه‌های هنرمندان در کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر است

دبیر کمیته رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر از تدوین آثار فاخر بر اساس حماسه شهدای استان بوشهر  خبر داد و خاطر نشان کرد: حماسه و ایثار شهدای استان بوشهر در قالب تولید آثار فاخر فرهنگی تدوین، تهیه و در کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر ارائه می‌شود.

نجفی با بیان اینکه اجلاسیه نهایی این کنگره 25 دی ماه امسال در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود افزود:قبل این اجلاسیه، برنامه‌ها و یادواره‌های گوناگون شهدا در شهرها و روستاها برگزار می‌شود.

وی، با تاکید بر شناساندن و معرفی جذابیت‌ها و ویژگی‌های شهدا گفت:در این راستا ویژگی‌های شهدا در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به جامعه عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خورشیدی پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید القدس سردار شهید امان‌الهی و سومین سالگرد شهادت سرلشکر حجازی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بیجار ۴۵۰ شهید دارد که این شهدا در راه دفاع از کشور و حرم جان خود را تقدیم کردند.

وی افزود: حضور تمامی مسؤولان، خانواده شهدا و عموم مردم دیار گروس در این یادواره بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام خورشیدی در ادامه به اقدام تنبیهی که علیه رژیم صهیونسیتی صورت گرفت اشاره کرد و گفت: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در تنبیه اسرائیل بسیار ارزشمند است و رهبر معظم انقلاب فرمودند این تنبیه انجام شد و موجب شکست این رژیم اشغالگر شد.

وی افزود: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق مانند وارد شدن به حریم خاک ایران بود که سپاه پاسداران این اقدام را به خوبی پاسخ گفتند و اگر رژیم صهیونسیتی بخواهد اقدامی بکند سیلی محکم‌تری را خواهد خورد.

امام جمعه بیجار تاکید کرد: بیجار گروس دیار شهیدان و کلکسیونی از شهدای بزرگی همچون شهید بایندر و سایر شهدایی که جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

امام جمعه بیجار گفت: شهرستان بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت‌های خاموش است.

وی افزود: برای امنیت و آزادی ایران اسلامی شهدای فرهنگی، روحانی، دانش آموز و اخیراً هم شهدای حرم که جان خود را تقدیم انقلاب کردند که باید به خانواده این افراد تبریک گفت و ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

حجت الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه بیجار شش شهید مدافع حرم دارد خاطر نشان کرد: این یادواره برای این شهدا برگزار شده است و باید به خانواده این شهدا تبریک گفت و باید از حضور گسترده مردم نیز که همواره در تمامی صحنه‌ها پشتیبان انقلاب هستند تقدیر کرد.

کد خبر 6080761

دیگر خبرها

  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان