Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@16:01:36 GMT

بزرگترین معضل وینیسیوس در رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۰۶۴۴

بزرگترین معضل وینیسیوس در رئال مادرید

وینیسیوس جونیور، ستاره جوان برزیلی رئال مادرید، نتوانسته در این فصل درخشش سال قبل خود را برای کهکشانی ها تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور، جوان 19 ساله و برزیلی باشگاه رئال مادرید، نتوانسته در فصل جدید خود را به بخش ثابتی از برنامه های زین الدین زیدان تبدیل کند. این برزیلی در بازی با گرانادا نیز از لیست رئال مادرید خارج شد تا هم‌وطن او یعنی رودریگو جانشینش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیدان در هفته های اخیر از اعتماد به نفس پایین وینیسیوس صحبت کرده است اما واقعیت این است که این بازیکن تنها در 313 دقیقه از 900  دقیقه ممکن، در این فصل بازی کرده است.

 

 

 


باشگاه رئال مادرید انتظار داشت که وینیسیوس دقایق بیشتری در زمین حاضر شود اما او تا به این جا نتوانسته اعتماد زیدان را جلب کند. 
سال گذشته در چنین روزهایی وینیسیوس اولین بازی خود را برای تیم اصلی رئال مادرید انجام داده بود و توانسته بود 12 دقیقه برای این تیم به میدان برود اما در هفته های بعد او عملکرد فوق العاده ای در ترکیب لوس بلانکوس داشت و فرصت بیشتری برای حضور در زمین پیدا کرد.


با این وجود او حالا در دو بازی اخیر رئال حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است و در بازی روز شنبه مقابل گرانادا نیز، کار را از روی سکوهای استادیوم دنبال کرد. 
زیدان هر روز در کمپ تمرینی والدیباس با وینیسیوس کار می کند اما نتوانسته راهی برای حضور دائمش در ترکیب اصلی رئال پیدا کند اما او همیشه به این موضوع اذعان می کند که هر چقدر در زمین حاضر باشد می خواهد برای کهکشانی ها موثر واقع شود.

 

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی) وینیسیوس جونیور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی وینیسیوس جونیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس در رئال مادرید می‌ماند

هافبک آلمانی رئال مادرید برای یک فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، تصمیم گرفته است فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان برود. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ تونی کروس که در آستانه توافق برای تمدید یک ساله قراردادش با رئال مادرید قرار دارد، در این تیم خواهد ماند و به کارش در رئال ادامه خواهد داد.

طبق ادعای رومانو؛ تماس‌های مستقیمی بین کروس و مدیران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد در جریان است و حالا تنها امضای قرارداد باقی مانده است. کروس که چندی پیش تصمیم گرفت به درخواست یولیان ناگلسمان به تیم ملی فوتبال آلمان بازگردد، این فصل در رئال مادرید عملکرد خوبی داشته است.

ساوت‌گیت: بلینگام در رئال مادرید یکسری مشکلات دارد

کروس 34 ساله که در سال 2014 از بایرن مونیخ جدا شد و به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 455 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 28 گل زده و 96 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او در این مدت به کهکشانی‌ها برای کسب 20 جام مختلف کمک کرده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • صعود اندریک با موشک، سقوط گابی‌گل به قعر!‏
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • حمله به اسپانیایی‌ها: شب جنجالی وینیسیوس در برنابئو
  • اسپانیا - برزیل؛ ترکیب رسمی