Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:28:55 GMT

تمامی دستگاه‌ها در ترویج حجاب و عفاف تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۰۹۷۹

تمامی دستگاه‌ها در ترویج حجاب و عفاف تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف نیروی انتظامی برقراری امنیت است که این امر وظیفه خطیری است.

وی بیان داشت: در روایات نیز به این موضوع اشاره شده که سلامتی و امنیت دو نعمتی است که ناشناخته مانده و زمانی به اهمیت آن‌ها پی خواهیم برد که آن را از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مفسر قرآن کریم گفت: امنیت موضوع مهمی است که اگر در جامعه‌ای برقرار نباشد کارها پیش نمی‌رود و از طرفی عدالت نیز موضوع مهمی است که باید بدان توجه داشت.

وی افزود: ایجاد انتظام در کشور کار بسیار بزرگی است که باید از تلاش‌های نیروهای انتظامی برای این امر تقدیر کرد.

آیت الله نوری همدانی با تأکید بر حفظ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی بیان داشت: همه دستگاه‌ها به خصوص رسانه ملی می‌بایست در ترویج عفاف و حجاب تلاش کنند.

کد خبر 4739994

منبع: مهر

کلیدواژه: ایت الله نوری همدانی قم حجاب و عفاف اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته دفاع مقدس شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اژه‌ای: به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، ضمن تبیین و تشریح ابعاد و جوانب مختلف مقوله‌ی بسیار مهمِ آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در مقوله‌ی عفاف و حجاب، قوانینِ مدوّن و مشخصی از جمله «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر»، «قانون مجازات اسلامی»، «مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی» و ... وجود دارد؛ در این قوانین برای هر سه قوه و دستگاه‌های مختلف، از جمله وزارتخانه‌های کشور، آموزش‌وپرورش، آموزش‌عالی، ارشاد اسلامی و همچنین نهادهای تبلیغاتی و فرهنگی همچون سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات، مأموریت‌ها و وظایفی تعریف شده است؛ به تبع این امر، برای فراجا نیز در قوانین، وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده است.

ایسنا نوشت: رئیس قوه قضاییه بیان داشت: قدر مسلم، چنانچه دستگاهی به وظایف قانونی خود در هر حوزه‌ای از جمله عفاف و حجاب، عمل نکرد و یا کم عمل کرد، این امر، رافعِ مسئولیت و وظایف دستگاه‌های دیگر نیست؛ فی‌المثل، پلیس نمی‌تواند بگوید، چون سایر دستگاه‌های مسئول در امر اقتصادی و معیشتی و فرهنگی به وظایف خود عمل نکرده‌اند، پس من هم در مقابله با جرمِ سرقت، به مسئولیت خود عمل نمی‌کنم!

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: علاوه بر وظایف ذاتی و قانونی که فراجا در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد، در ستاد عفاف و حجاب نیز مأموریت‌هایی برعهده این نهاد گذاشته شده است؛ علاوه بر آنها، به موجب اتفاقات سال ۱۴۰۱ و بعد از آن که در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و حوزه عفاف و حجاب رخ داد و مشخص شد که برخی از این موارد، با پشتیبانی دشمن است، مردم متدیّن و غیور و عَفیف ایران اسلامی، ناراحت و مکدّر شدند؛ فلذا از فراجا خواسته شد که طبق وظایف ذاتی و قانونی خود، در این عرصه ورود داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898293

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب باید فعال شوند
  • اژه ای: همه دستگاه ها در موضوع عفاف و حجاب باید فعال شوند
  • توصیه رئیس دستگاه قضا به فراجا در موضوع حجاب؛ صبر و حوصله به خرج دهید
  • اژه‌ای: به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم
  • اژه‌ای: باید به فراجا در طرح عفاف و حجاب کمک کنیم
  • رئیس قوه قضاییه : به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم
  • دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور