Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:55:23 GMT

آخرین اخبار مصدومان استقلال از زبان پزشک باشگاه

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۱۵۵۰

آخرین اخبار مصدومان استقلال از زبان پزشک باشگاه

«کاوه ستوده» پزشک تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: فرشید باقری بعد از مصدومیت تحت درمان قرار گرفت و بعد از انجام جلسات فیزیوتراپی، توسط چند فوق تخصص مچ معاینه شد؛ بعد از معاینات برخی از متخصصان جراحی معتقد بودند وی اگر با فیزیوتراپی و آب‌درمانی و تمرینات تقویتی و تعادلی و بدون مشکل قابل توجه، بتواند به کار خود ادامه دهد، جراحی نیاز نیست؛ از سوی دیگر در صورت جراحی ریکاوری وی طولانی شده و فصل را از دست خواهند داد و در نتیجه با توصیه فوق تخصص مچ، مقرر شد که یکبار دیگر به فرشید باقری فرصت داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین باقری فردا (سه‌شنبه) در تمرین استقلال حاضر و تست‌های فانکشنال (عملکردی) از او گرفته می‌شود و اگر مشکلی نباشد، به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

ستوده افزود: شیخ دیاباته با هماهنگی باشگاه مثل سایر بازیکنان به مرخصی رفته و یکشنبه خود را به کادرفنی معرفی می‌کند. دیاباته هم بعد از تست‌های مربوطه و در صورت عدم وجود مشکل به تمرینات اضافه می‌شود تا برای مصاف با سایپا آماده شود.

پزشک تیم استقلال در پایان گفت: محسن کریمی نیز در حال گذراندن جلسات فیزیوتراپی است تا ورم زانویش کم شده و برای عمل جراحی رباط صلیبی مهیا شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال شیخ دیاباته فرشید باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حمله ایران به اسرائیل از زبان سرلشکر باقری | شرط ایران برای پایان عملیات

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.

به گزارش تسنیم؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در گفتگویی درباره عملیات وعده صادق عنوان کرد: عملیات وعده صادق با رمز «یا رسول الله» با موفقیت کامل از شب گذشته تا صبح امروز انجام شد و به همه اهدافش نائل شد.

وی افزود: علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی بود که برای ما قابل تحمل نبود. اینکه رژیم صهیونیستی بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را مورد هدف قرار بدهد و مستشاران قانونی ما را که به دعوت قانونی دولت سوریه برای مقابله با تروریسم در آن کشور حضور قانونی داشتند مورد هدف قرار دهد و به شهادت برساند، عبور از خطوط قرمزی بود که در همین ده روز گذشته تمامی کشور‌های جهان غیر از چند کشوری که حامی مطلق این رژیم هستند محکوم کردند.

سردار باقری ادامه داد: این اقدام کاری بود که باید مورد پاسخ قرار می‌گرفت و مقام معظم رهبری هم فرمودند این تنبیه باید صورت بگیرد که با همت سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح این عملیات انجام شد.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: عملیات به نحوی طرح ریزی شد که هم مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات لازم برای این عملیات را برای صهیونیست‌ها تامین می‌کرد در ارتفاعات جبل الشیخ در مرز فلسطین اشغالی با سوریه مورد هدف قرار بگیرد و هم پایگاه هوایی نواتیم که هواپیما‌های اف ۳۵ برای هدف قرار دادن کنسولگری ما در دمشق از آنجا حرکت کرده بودند مورد هدف قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: هر دوی این مراکز در حد قابل توجهی مورد انهدام قرار گرفتند و از کار افتادند. در این عملیات تعداد قابل توجهی پهپاد، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک مورد استفاده قرار گرفت و از تاکتیک‌های اندیشیده شده و کاملا مناسب استفاده شد که نه گنبد آهنین و نه سپر دفاع موشکی نتواستند اقدام قابل توجهی داشته باشند و عملیات به اهدافش نائل شد.

سردار باقری گفت: آمریکا هم که اعلام می‌کرد از عملیات دمشق اطلاع نداشته، اما در واقع این عملیات با چراغ سبز او انجام شده بود و اعلام می‌کرد به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست، اما اطلاعات ما حاکی از آن بود که در دفاع از رژیم صهیونیستی در فضای عراق و اردن وارد عمل شد و تلاش کرد که عملیات خنثی شود، اما نتوانست کاری انجام دهد و عملیات به اهدافش رسید.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ما این عملیات را منتج به نتیجه کامل می‌بینیم و از نظر ما این عملیات خاتمه یافته است و قصدی بر ادامه این عملیات وجود ندارد، گفت:، اما چنانچه اسرائیل اقدامی را علیه جمهوری اسلامی چه در خاک ما چه در مراکز متعلق به ما در کشور سوریه و یا جای دیگری انجام دهد عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر از این انجام خواهد شد.

وی افزود: توانایی ما در حدی بود که بتوانیم عملیات موشکی و پهپادی ده‌ها برابر بزرگتر از این علیه رژیم داشته باشیم، اما این کار را انجام ندادیم و سعی کردیم در حد یک تنبیه این عملیات انجام شود و مراکز جمعیتی و اقتصادی آنها زده نشد تا ارتش جنایتکار و متجاوز صهیونیستی بداند اقدام آنها بدون پاسخ نمی‌ماند و قطعا ما آمادگی داریم تا از خاک و منافعمان دفاع کنیم.

سردار باقری اظهار داشت: این عملیات توسط سپاه پاسداران انجام شد، اما در هم افزایی با سپاه، ارتش جمهوری اسلامی با واحد‌های پدافندی ارتش و سپاه دفاع از آسمان کشور را برعهده داشتند و دارند، نیرو‌های مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و چنانچه لازم باشد وارد عمل خواهند شد. تدابیر لازم برای امنیت فضای کشور به عمل آمده و امیدوار هستم این عملیات موفق طلیعه‌ای برای پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر رژیم اشغالگر قدس باشد.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح درباره هرگونه اقدام آمریکا علیه منافع ایران گفت:‌ ما این پیام را از طریق سفارت سوییس به آمریکا منتقل کردیم که چنانچه آمریکا در اقدامات تجازوکارانه صهیونیست‌ها بخواهد همکاری کند یا با امکاناتی که در منطقه دارد مشارکتی داشته باشد و این اطلاعات برای ما قطعی شود، پایگاه‌ها و نفرات آمریکا در منطقه امنیت نخواهند داشت و ما او را مانند متجاوز می‌بینیم و با او هم برخورد لازم را خواهیم داشت.

tags # اسرائیل سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • از کاشت نگین تا تغییر رنگ چشم؛ جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • جراحی‌های لاکچری چشم؛ از تغییر رنگ تا کاشت نگین!
  • بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت
  • جراحی‌های لاکچری جدید؛ تغییر رنگ چشم می‌خواهید یا کاشت نگین؟
  • جراحی‌های لاکچری چشم؛ از تغییر رنگ تا کاشت نگین
  • جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره؛تغییر رنگ تا کاشت نگین در چشم
  • جراحی‌های لاکچری چشم ؛ از تغییر رنگ تا کاشت نگین | هزینه این جراحی ۳۰۰ میلیون تومان است!
  • جزئیات حمله ایران به اسرائیل از زبان سرلشکر باقری | شرط ایران برای پایان عملیات
  • از تغییر رنگ تا کاشت نگین در چشم؛ جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره