Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، دکتر مرادعلی فولادوند در نشست هم‌اندیشی اعضا شورای بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: این تیم شامل پزشکان فوق تخصص، متخصص، داروساز، بهیار و پرستار هستند که در سه منطقه (یک منطقه بین نجف و کربلا و دو نقطه در کربلا) به ارائه خدمت به زائرین می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در شش‌ماهه دوم امسال فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی بیشتر شده و با حضور تیم‌های جهادی طرح شهید رهنمون شاهد برپایی بیمارستا‌ن‌ صحرایی جهت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در مناطق کم برخوردار استان خواهیم بود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: این طرح با همکاری معاونت بهداشتی و معاونت درمان انجام خواهد شد که و بیماران شناسایی‌شده که نیازمند به دریافت خدمات پیشرفته‌تر هستند به بیمارستان‌ها جهت درمان ارجاع خواهند شد.

دکتر فولادوند به‌ضرورت تشکیل شورای کانون بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌ها اشاره‌کرده و افزود: در تمامی شهرستان‌ها باید کادر شورا تکمیل‌شده و اعضا با ابلاغ به کار خود بپردازند، همچنین جلسه شورای کانون مرتب برگزارشده، برنامه‌ریزی و مصوبه داشته و صورت‌جلسه را به کانون دانشگاه ارسال نمایند تا بتوان راحت‌تر مشکلات را پیگیری و توسط مسئولین مرتفع شود.

انتهای پیام/م

اعزام اعضای بسیج جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حسینی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، رضا منصوری صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: همایش بزرگ سالگرد شهدای بازی دراز و شهید شیرودی در روزهای ۱۳ و۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: طی این دو روز همه ی نیروهای امداد و درمان و بهداشتی در حالت آماده باش هستند و پیش بینی می‌شود امسال ۴۵ هزار نفر از سراسر کشور در این مراسم شرکت نمایند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: بیمارستان‌های شهرستان‌های کنگاور، صحنه، سنقر، هرسین، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین و بیمارستان‌های کرمانشاه در روزهای برگزاری این مراسم در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم کیفیت برگزاری مراسم را هر سال بهتر نمائیم، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم را به شرکت کنندگان در این همایش دارد و پست‌های امدادی طی مسیر پیاده روی مستقر خواهند شد.

منصوری خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های سیار نیز این همایش باشکوه را پشتیبانی می‌کنند.

کد خبر 6080548

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز