Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام محمدحسین زاده روز دوشنبه در  حاشیه بازدید کارکنان شبکه و مرکز بهداشت شیروان از بخش اطفال این بیمارستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در فصل تابستان شیوع این بیماری به دلیل مصرف برخی غذاهای غیر بهداشتی و میوه های فصل است.

وی گفت: هم اکنون روزانه ۴ کودک در این بخش پذیرش می شوند که متوسط نگهداری هر بیمار چهار روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین زاده با اشاره به ۳۱ تخت فعال در این بخش گفت: هم اینک ۲۰ کودک در این بخش بستری هستند که سن آنها بین یک ماه تا ۷ سال است.

وی با بیان اینکه در بخش اطفال بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان، چهار پزشک متخصص و یک فوق تخصص به بیماران خدمات ارائه می دهند افزود: این بخش دارای پنج  اتاق بستری است که هر اتاق ظرفیت ۶ تخت را دارد، همچنین یک اتاق ایزوله در بخش موجود است.

سرپرست بخش اطفال بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان گفت: با شروع بازگشایی مدارس و فصل سرما بیشترین علت بستری کودکان به خاطر سرماخوردگی، تب، تشنج و عفونت ریه  است.

شیروان به عنوان دومین شهرستان خراسان شمالی با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان شیروان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد