Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند سیدعلی موسوی دوشنبه از اجرایی شدن دستورالعمل جدید واردات در مناطق آزاد خبر داد و افزود: طبق این دستور العمل واردات ۸۴۹ قلم کالای همراه مسافر از طریق مناطق آزاد، مشمول مقررات معمولی گمرک نخواهد شد.

 وی بیان کرد: کلیه فعالان اقتصادی بخش بازرگانی و دارندگان کارت بازرگانی منطقه آزاد اروند می توانند نسبت به ثبت سفارش اقلامی مشخص شده، از طریق گمرکات آبادان، خرمشهر و درآینده ی نزدیک از طریق گمرک شلمچه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ثبت سفارش این ۸۴۹ قلم کالای همراه مسافر به وسیله ارز حاصل از صادرات و یا ارز متقاضی انجام خواهد شد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی ۲ رودخانه اروند و کارون واقع است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

۷۱۰۴/۶۰۶۸ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.
عبداله خوان زاده با بیان اینکه مرکز نفس (نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می‌شود تاکید کرد: هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.
در حال حاضر مرکز نفس در آبادان حد فاصل بیمارستان شهید بهشتی و مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام خمینی (ره) و در خرمشهر فلکه مقابل خیابان بهارستان مرکز خدمات جامع سلامت امام جعفرصادق (ع) آماده‌ی ارائه خدمات به آبادانی‌ها و خرمشهری‌ها است.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر
  • اوج گیری رطوبت در اروند
  • رشد ۷ درصدی جابه جایی مسافر توسط بخش ریلی در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۷ درصدی جابه‌جایی مسافر توسط بخش ریلی در سال ۱۴۰۲/ افزایش ۱۰ درصدی ترانزیت