Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:55:28 GMT

۲ کشته و ۳ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۲۲۱۶

۲ کشته و ۳ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای ارومیه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: بر اثر تصادف زنجیره در جاده امامزاده ارومیه ۲ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر مصدوم شده است. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

باقر بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به تصادف رخ داده در جاده امامزاده اظهار داشت: سه خودرو به سبب سرعت زیاد با یکدیگر برخورده کرده و در این تصادف تلفات جانی نیز گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این تصادف 2 نفر در محل تصادف جان خود را از دست داده‌اند و 3 نفر مصدوم شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: یک نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شده و 2 نفر دیگر برای رسیدگی به بیمارستان منتقل شده‌اند و اوضاع جسمی این افراد بعد از انجام فوریت‌های پزشکی اعلام می‌شود.

بیشترین آمار تلفات تصادفات مربوط به کدام استانها بود؟تصادف در محور فیروزآباد ـ الشتر 4 کشته و 3 مجروح برجای گذاشتافزایش تصادفات درون‌شهری در دورود؛ روند احداث کمربندی تسریع شود

انتهای پیام/ش

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران