Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@19:39:10 GMT

پرمخاطب‌ترین فیلم کودک در سال ۹۷ چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۲۳۱۵

پرمخاطب‌ترین فیلم کودک در سال ۹۷ چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم که ساعتی پیش با حضور مدیرعامل خانه سینما و فعالان سینمای کودک و نوجوان در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد، در بخش سینماهای دوستدار کودک (پرمخاطب‌ترین سینماهای کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۷)؛ به ترتیب «علی سرتیپی» مدیرعامل پردیس سینمایی کوروش، «سجاد نوروزی» مدیرعامل پردیس سینمایی آزادی و «محمدمهدی رجایی» مدیر پردیس سینمای چهارباغ اصفهان برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش پخش کننده فعال سینمای کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۷ (از بین ۱۳ فیلم اکران شده سینمای کودک و نوجوان در سال ۱۳۹۷)؛ به ترتیب جوایز به «غلامرضا فرجی» مدیر پخش و سینماهای حوزه هنری، «حبیب اسماعیلی» مدیرعامل رسانه فیلمسازان مولود و «داریوش بابائیان» مدیرعامل شکوفا فیلم اهدا شد.

همچنین جایزه تهیه‌کننده پرمخاطب‌ترین فیلم کودک در سال ۱۳۹۷ به حامد جعفری تهیه‌کننده فیلم انیمیشن سینمایی «فیلشاه» تعلق گرفت.

اما در بخش دیگر مراسم، جایزه تهیه‌کننده برگزیده سال برای فعال‌ترین تهیه‌کننده سینمای کودک در سال ۱۳۹۷ که دو فیلم را ساخته و اکران کرده است، به «سیدجواد هاشمی» تهیه‌کننده فیلم‌های «پیشونی سفید۲» و «پیشونی سفید۳» اهدا شد. در بخش سینمای دوستدار کودک و فعال در حوزه اکران‌های دانش‌آموزی، جایزه به «مجید فولادوند» (مدیر پردیس سینمایی کیان) تعلق گرفت.

همچنین در بخش سامانه اردویی مدارس، «هومن رازدار» مدیرعامل انجمن اوقات فراغت برگزیده شد.

مراسم قدردانی از برترین‌های تولید، پخش و اکران سال ۹۷، در راستای توجه به تلاش‌های بخش خصوصی در رونق سینمای کودک و ارزیابی فعالان در حوزه اکران برگزار شد.

تجلیل از یادگاران شهدای مدافع حرم

در بخش دیگری از این مراسم، نوبت به تجلیل از فرزندان شهدای گرانقدر مدافع حرم رسید. در این بخش محمد متین، محمد و نهال قاضی‌خانی (فرزندان شهید عالی‌مقام مهدی قاضی خانی) و ملیکا رفیعی و مبینا رفیعی (فرزندان شهید عالی‌مقام محمد رئوف رفیعی) مورد قدردانی قرار گرفتند. همچنین سید کاظم حسینی (برادر شهید عالی‌مقام سیدمحمد حسینی) در این مراسم مورد قدردانی واقع شد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1308123

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنیاد سینمایی فارابی سینمای کودک سینمای ایران ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس اربعین عراق سوریه ترکیه سینمای ایران باشگاه استقلال مجلس دهم لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساعت ۲۰ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت اکران می‌شود.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

«آخرین تولد» روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده و غزلی است عاشقانه در دل بحران ...

نوید محمودی پیش از این فیلم‌های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و سریال «پوست شیر» محصول اختصاصی فیلم‌نت را برعهده داشته است.

فیلم‌های «ویلای ساحلی» و «حدود ۸ صبح» برنامه روز اکران آنلاین فیلم‌نت هستند.

کد خبر 6080677

دیگر خبرها

  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟