Web Analytics Made Easy - Statcounter

جالب اینجاست رئیس شورای شهر تهران که از جمله اعضای حزب کارگزاران سازندگی به دبیر کلی کرباسچی است، به ساخت برج میلاد که کارگزاران ادعای کلید زدن پروژه آنرا دارند، شدیدا انتقاد می کند. وزیر بهداشت به مجلس احضار شد/ اعزام هیئت تخصصی ‌مجلس به لردگان آخرین تحولات اخیر عراق بعد از اغتشاشات اخیر بازار مسکن به ثبات می‌رسد؟! رئیس سازمان بسیج مستضعفین: سند راهبردی بسیج در دست تهیه است/ پایگاه های مقاومت محل تجلی اراده انقلابی هستند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد

تابناک _ دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به تشریح جزییاتی از عملیات «وعده صادق» پرداخت.

ظهر سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ نشست تحلیل و بررسی عملیات «وعده صادق» در سالن جلسات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و همچنین روسا، دبیران و اعضای کارگروه های تخصصی اتاق وضعیت فلسطین و فعالان فلسطینی حضور داشتند، جزییاتی از عملیات «وعده صادق» تشریح شد.

سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ظهر سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ نشست تحلیل و بررسی عملیات «وعده صادق» که در سالن جلسات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به انتقال پیام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا پس از پایان عملیات وعده صادق با بیان این‌که «این کار این دفعه با دیپلماسی نظامی انجام شد»، اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود سفیر سوییس را به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار بجای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد و به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم.

وی افزود: سفیر سوییس به سرعت پیام ایران را منتقل کرد و آمریکایی‌ها نیز سریع پیام را دریافت و اعلام کردند که ما کاری نداریم و اصلا دخالتی نمی‌کنیم.

تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • جمهوری چک سفیر ایران را احضار کرد
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی